Tenker på nr 4 Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Jeg var på butikken en tur i går kveld og plutselig fikk jeg så vondt i skambeinet..... Kjennes ut som at hele "nunna" skal dele seg. Klarte nesten ikke å få lagt meg i går. Kan det være at ho har festet seg.. har 6 uker igjen.. Kan ikke huske åssen det var med første mann.
ceso Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 har det samme ja... fikk beskjed om at det var bekkenløsningen som avanserte seg for å si det på den måten!
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Det har ingen samenheng med at hodet fester seg - sa legen til meg,men med meg er det pga bekkenløsningen...Noen ganger er skambeinet så vondt at jeg nesten ikke klarer og gå en gang...!
Tenker på nr 4 Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2007 jeg har hatt bl siden uke 11 ca.. Ikke noe godt i det hele tatt. klarer nesten ikke gå i dag jeg heller. men når ho sparker nå eller beveger seg, kjennes det nesten ut som at ho er på vei ut... He he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå