Sibylla Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Hei og hopp! Vi var på 4-D ultralyd i går, og fikk se ei skjønn lita jente! Vi ble så glade! Undersøkelsen tok 40 minutter og vi fikk forklart nøye hver del av den lille prinsessen:-) Fikk med tre filmsnutter og ett bilde hjem. Hun lurte på om vi ville komme tilbake om tre uker for å få en litt mer "show" time da. Prinsessen lå litt vrient til for artige/gode bilder. Vi skal tilbake om tre uker for å se igjen! Samt at vi skal to ganger til iløpet av svangerskapet (grunnet tidligere svangerskapsforgiftning) Føler meg veldig godt i vare tatt!! ANBEFALES! Ha en toppers tirsdag!!!
nybakt_mamma Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 ser mange skriver orden "dytter" hva betyr det?
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Dytter innlegget opp. Sånn at alle ser det
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 Dytte= for å holde innlegget så høyt som mulig... 4-D ultralyd?? Trodde 3D var det siste liksom?!? Hvor mye kostet det og hvor kan man få tatt det?? er 4D bedre enn 3D ultralyd bedre??
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 finner det no 4 D i det hele tatt??? hvordan kan man se noe 4dimensjonalt i en 3dimensjonal verden...??????
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #8 Skrevet 6. februar 2007 Utrolig bra spørsmål!! Vente på svar
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #9 Skrevet 6. februar 2007 ja det lurer jeg også på. :) noen smarte der ute som veit?? :)
Kummin&Lillesel Skrevet 6. februar 2007 #10 Skrevet 6. februar 2007 Hihi, jeg tror det er fordi de mener det er tatt med tid - som den fjerde dimensjonen.. Du får se det live. Eller noe sånn. Jeg har også hørt at det er fordi du får med video - men i siste ende - så er det jo bare at du kan se "livebilda" om igjen hjemme - og ikke bare stillbilder.
Sibylla Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. februar 2007 Det er riktig som det er skrevet sist her, Det er tatt med tid, vi har fått dette med oss hjem på film. Tre snutter à ca 1/2 min pr stk. Jeg ville prøve å legge dem ut her, men får kun lagt ut bildefiler ikke media filer.. Ellers kunne dere gjerne fått se det.Det er kun ansikt/hode/hals + en snutt hvor hun prøver å putte tommelen i munnen -artig og rart på samme tid - at det der virkelig skjer i min mage:-) Vi har ikke betalt for noe. Det er hos en privat gynekolog i Poprsgrunn vi går. Skal gå til videre oppfølgiing der. Hun tar kun betalt for brenning på cd'en. UL igår var den ordinære, den kan man ta hos hvemsom helst gynekolog man vil selv, vi valgte henne, fordi vi har hørt mye positivt og selvfølgelig er det ett pluss at hun har det siste utstyret. Er på jobb nå, men må stadig innom og se på prinsessen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå