Gå til innhold

Kan mann kjenne liv i uke 13/14?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg kjenner noe....vet at det er veldig tidlig da...3.svangerskap. Husker bare at jeg kunne kjenne hormonspiralen min før når jeg hadde den og den var jo ikke akurrat i live!!! Er det noen andre som har kjent noe så tidlig? Takk for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei

husker at jeg kjente liv i uke 14 med andre mann,noe senere med junior jeg har i magen nå,men fullt mulig å kjenne liv så tidlig :)

Skrevet

Jeg er nå i uke 14, og mener at det må være liv jeg kjenner, det føles helt anderledes enn luft! Forrige gang kjente jeg liv fra ca uke 16.

Skrevet

en boblende følelse.klart en kan kjenne liv så tidlig. især flergangsfødende. fin følelse.

Skrevet

Jeg kjente liv for første gang på lørdag. Da var jeg 13+1. Akkurat som leamus (tikkende følelse) i nedre del av magen. Jeg sparer litt på denne følelsen for å få den bekreftet neste gang det samme skjer, for jeg er litt usikker om det var det jeg kjente. Men ja, jeg heller mer og mer til det :D

Skrevet

Ja jeg har kjent liv i uke 12-13 med alle mine tre, så det går an :-)

Skrevet

Jeg er 14+5 med min første nå og både jeg og samboeren min har kjent små dytt fra lille gullet, helt utrolig. I tillegg fikk jeg høre i går at når man ligger på ryggen kan bevegelsene fra den lille kjennes ut som luftsmerter helt tidlig, før du skjønenr at det var liv du kjnete...

Skrevet

jeg har kjennt liv hver dag i 9 dager nå, og er 13+0 i dag...ingen tvil. har født før..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...