Gå til innhold

BRØSET BARNEHAGE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi valgte å takke nei til plass der i høst pga at guttene våre er ekstremt aktive og uteområdet tilfredstilte ikke det vi hadde forventet. De fikk plass der når den åpnet. Men har hørt at de som har plass der er fornøyde.

Siden sambo har jobbet i barnehager og svigermor er sjef for barnehagene i kommunen de bor i er vi muligens en smule kresene på hvor vi vil sende ungene våre.

Er det kun pga uteområdet dere ikke tok plassen? Hørte at siden barnehagen er på flyttefot ble det ikke ordnet noe særlig der de er i dag. Er det ikke snakk om flytting i mars/april? Har hørt at de som jobber der er veldig hyggelige og flinke med ungene til tross for situasjonen barnehagen er i... Men får se.

Takket nei til plassen blandt annet pga mangelfulle opplysninger. Fikk bla ikke beskjed om at de lokalene de er i idag er midlertidige av kommunen, det fikk vi vite via via via folk. Og sånt skal opplyses om når man får tilbud om plass. Ja jeg er litt pirkete, men det er fordi at svigermor er barnehageansvarlig i kommunen der hun bor og jeg derfor vet endel om regeverket. Det hele virket uprofesjonelt på meg.

I tillegg så ble det lang vei for oss siden vi ikke har bil og det ville bli kræsj med henting når faren er ferdig sent på skolen!

Altså vi fikk ikke info om at tilbudet der de er nå var midlertidig. Ingen info om hvor lenge det ville bli midlertidig. Hele plassen føltes som en oppbevaringsplass for at kommunen skulle kunne skryte på seg full barnehagedekning. Ikke et pedagogisktilbud til ungene.

Nå har ikke jeg vært i barnehagen eller noe, men det var den følelsen jeg fikk etter å ha fått tilbud om plass og snakket med kommunen i høst. Derfor sa vi nei.

Herre min så rotete dette ble, men håper du forstår hva jeg vil frem til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...