Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 ja ja, da har jammen jeg også fått status høygravid gitt! Helledussen så fort tia flyr!!!
Bellen^2 Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Gratulerer med ny tittel! Ikke lenge igjen nå
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Åh, du er jammen heldig du!!! - Lykke til videre, og så gleder jeg meg til å se mange høygravide mager neste torsdag!
måken og vesla Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Gratulerer! Jeg følger etter om ei uke. Men føler meg ganske høygravid allerede...
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Grattis snella! Tida flyr så fort at jeg knapt får summa meg. PS vi har fått bildene. Grøss og gru hehe ;-)
Millapril Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 Gratulerer så mye! Jeg fikk samme tittel som deg på fredag, og har brukt den mye.Litt moro å si til folk at man er høygravid. Det er skikkelig ordentlig gravid, det! Ikke lenge igjen for oss nå!!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 Hei og jeg følger etter om ca 3 lange uker. Gratulerer til dere og så gøy...
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. februar 2007 kan du si...hehe... ikke heeeelt som jeg hadde forestilt meg, men to av dem er relativt ok da. Er du fornøyd?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. februar 2007 takk takk :-) Før dere vet ordet av det så er hele gjengen høygravide eller fødeklare hehe.... Sanasol...du er vel fødeklar nå snart? Gleder meg til treffet neste torsdag!!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. februar 2007 #10 Skrevet 6. februar 2007 Tja, definer "fornøyd". Er et par stykker som er ok, men på resten ser jeg skikkelig snål ut. Ikke at det er så uvanlig, men fotografen sa rare ting for å få meg til å smile, og jeg lurte litt på om hun hadde mista forstanden en stund...og det synes hehe. Fikk nok det jeg betalte for, så jeg kan strengt tatt ikke klage ;-)
Bellen^2 Skrevet 6. februar 2007 #12 Skrevet 6. februar 2007 Bare vent til du kan fortelle folk at du er fødeklar! De får et forskrekket utrykk og skvetter unna så de ikke blir våte på beina i tilfelle vannet ditt skulle gå der og da:)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #13 Skrevet 6. februar 2007 HEHE.....kan tenke meg det ja
smurfen :o) Skrevet 7. februar 2007 #14 Skrevet 7. februar 2007 Gratulerer! Det må være deilig å ha kommet dit. Gleder meg til jeg får samme tittle )
Två små trollungar Skrevet 7. februar 2007 #15 Skrevet 7. februar 2007 Gratulerer! Daer det ikke langt igjen...
Endelig ny spire i magen Skrevet 7. februar 2007 #16 Skrevet 7. februar 2007 He he tiden fra HØYGRAVID til FØDEKLAR..går Jæv... fort rakk jo nesten ikke å nyte det.. he he nå har jeg bare 18 dager igjen til termin. Har vært hos jordmor i dag, fikk beskjed hodet var festet godt nede i bekkenet, men at sf målene mine hadde slaket av, så jeg må til henne neste onsdag for å måle igjen, evnt bli sendt videre til ultralyd for å sjekke om h*n tar til seg næring..... Og en ting til ikke utsett det dere orker og gjøre i dag til dere går ut i permisjon.... plutselig blir man fortere sliten, dagene flyr fortere enn ventet, man sover dårligere, må sove på dagene.... ja jeg har ihvertfall ikke fått begynt poå alt jeg skulle enda, så nå har jeg forbredt gubben at det kan bli endel på han fremover.....
Solstråle72 Skrevet 8. februar 2007 #17 Skrevet 8. februar 2007 Gratulerer til dere høygravide/fødeklare. Jeg kommer etter om ca. 3 uker. Er mye jeg har igjen å gjøre også, merker nå at kroppen ikke vil alt som jeg vil :-) Drømte i natt at jeg fødte hjemme!! og fikk en jente..., Var glad da jeg våknet, litt svett... og fant ut at poden ligger godt i magen enda. håper jeg ikke er sann-drømt, for jeg har fått beskjed om at det er mest sannsynlig en gutt (har jo kjøpt inn stort sett bare blå klær), og jeg vil gjerne på sykehus ...!!! Fødestøv blir sendt til deg, Tussi!
Rødtopp75 og to små Skrevet 8. februar 2007 #18 Skrevet 8. februar 2007 Ja, gratulerer så mye til alle dere høygravide og fødeklare. Har selv 75 dager igjen til termin, men føler at tiden har gått ganske fort i det siste. Når en blir fødeklar er det jo definitivt for sent å snu (det er det vel forsåvidt nå også, jeg bare prøver ikke å tenke så mye på at ungen skal ut ennå). Må nok innrømme at jeg er litt missunnelig på dere som er så nærme termin også. Skal bli deilig å kunne reise seg og gå rundt uten å kjenne at det gjør vondt både her og der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå