Gjest ønskebrønnen Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 nå er jeg 4 dager etter IKM, har hatt to negative tester, en 1dag over IKM og en #dager etter IKM...! ingen spor til TR, og ingen spor til baby...håper bare det er for lite hcg til å gi utslag på testen...:) nå er jeg lei av å vente! kan dette ha seg noe annet enn min teori?
Miraculix Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Gudskjelov er det veldig mange her som ikke har testet positivt før flere dager etter ikm, så det er fortsatt håp :-) Håper tr holder seg borte, og at du får en pos test snart ) Lykke til!
Gjest ønskebrønnen Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 takk skal du ha! det håper jeg også, veldig:) skal teste på nytt imorgen eller overimorgen...blir så nedfor når resultatet er negativt, så vil utsette det så lenge jeg klarer...men lengre enn torsdag tror jeg ikke jeg klarer;) hehe...
Miraculix Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Ja, der er jeg helt enig. Det er sinnsykt vanskelig å la være å teste å da, hehe, så det er en ond sirkel det der )))) Jeg har ikm den 13, og jeg SKAL IKKE teste før iallefall den 14....! Hehe, men syntes det begynner å bli vanskelig nå allerede vettu, er jo så spennende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå