Gå til innhold

Hva måler dere rundt magen? (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Målte meg for noen dager siden, da var jeg 107cm :o Så målte jeg meg nå igjen 109 cm. Så altså to cm mer på noen få dager. Helt sykt. Hvordan er det med dere?

Skrevet

Hei!

Jeg er nå i uke 24+3 og måler nå rundt magen 106 cm

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er 26 + 2, og måler 105.... begynner å merke at det er verre å bøye seg ned til gulvet ja :-)

Skrevet

Er 31+3, 103 CM

Skrevet

Oj, må si du vokser raskt!! Mend et er sikkert et godt tegn på at babyen trives :-)

Skrevet

Jeg er i uke 29+5 og er 101 cm.. Bebbissen vokser i hvert fall :-)

Skrevet

wæææææ!!! 117cm! Seriøst? Megn har sprengt på siste dagene, men altså!

Skrevet

Måler 110 cm rundt magen nå, og nå er jeg 27+4 uker...

Magen min har vokst 4 cm på 3 uker....

Skrevet

Jeg er 27+2 og målte i går 104 cm rundt magen. Begynner å bli trangt og bare det å reise seg opp fra stolen og hente ting tar mye lengre tid enn normalt, for ikke snakke om rengjøring, he he.

Skrevet

106 i uke 30+3. Folk synes jeg har såååå stor mage, men ligger jo på det samme som dere da. Har mage som ikke vises bakfra da... Så den står rett ut

Skrevet

Hei.

Jeg går inn i 31. uke imorgen, og målte meg akkurat nå. Kom til 110 cm. Jeg er lang og slank, og har lagt på meg moderat hittil i svangerskapet.

God helg jenter!

Skrevet

Er 29+2 og måler 109 cm rundt magen. Har ikke målt før. :)

Skrevet

Kan legge til at jeg selv er 180 cm høy, har ikke lagt på meg noe ennå, og magen vises ikke bakfra.

Skrevet

28+4 - 91 cm. Var jo det samme for en uke siden. Bør ikke magen vokse litt mer snart?

Skrevet

107 cm i uke 27

Skrevet

108 cm, 30 + 6... Synest ikke det er så voldsomt stort jeg.. var ikke stor rundt magen fra før, veide 60 kg da jeg ble gravid, men tenkte aldri å å måle.. litt dumt.. :/ Leste ett sted at fra uke 30 burde man legge på seg fra 0,5-1kg..... syntes det derimot hørtes mye ut!

Skrevet

hmf.. føler at magen min har stoppet å vokse!

er i 32. uke og måler 95 rundt magen.

Skrevet

Jeg er 31+4 og 97

vet at min ligger langt ned i bekkenet med hodet da..

Skrevet

jeg er 29 + 4 og er 114 cm. ikke målt før

Skrevet

jeg målte magen i ca uke 24-25 da var det 110cm...men nå finner jeg ikke målebåndet..hehehe..er 28+3 nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...