Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Har termin om et par dager...skulle vel egentlig vært glad og forventningsfull? men nei da, jeg er bare sint og utålmodig. Ser meg i speilet og hater det jeg ser. Begynner å grine hver gang jeg ser de stygge strekkmerkene som dekker halve magen. Har ikke akkurat noe bra forhold til kroppen fra før av, så trengte liksom ikke flere ting å bli misfornøyd av. Skjønner at en del a tankene er hormoner. Vil pga humøret være i fred. Vil ikke ha besøk av svigerfamilie denne uka. Vil ha fødselen kun for "meg selv og samboer". Jeg liker ikke at andre enn oss to skal ha noe med fødselen å gjøre. Jeg liker ikke at de stadig ringer for å mase om ting er i gang. jeg vil at de skal holde seg lengst mulig unna, til jeg er klar for å møte dem. Jeg blir f... så sint av at "alle" skal blande seg opp i svangerskapet. Det er fortsatt min kropp, og nå føler jeg meg INVADERT av liksom snill og velmenende familie.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 hei jeg føler med deg! Ikke lett å ta all oppmerksomheten nå på slutten som omsorg, men det er nok nettop det det er. Kan du ikke snakke med samboeren din og si at du trenger tid for deg selv sammen med han og om han kanskje kan instruere familien sin om å kun ringe til han på mobilen. Det er ikke lett å forstå for alle de forventningsfulle der ute at vi tidvis blir veldig stresset av det. Når det gjelder kroppen din så vil du nok få et bedre forhold til den igjen etter fødsel, tenk hvilken jobb den har gjort i å bære fram et barn, ikke rart den har forandret seg, og prøv å fokusere på det flotte som kommer ut av det hele nemlig en sønn eller datter. Lykke til med både humør og nært forestående fødsel :-)
Nr3 fikk en gutt Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 S ifra,kjære du. Ellers kan ik ting bli bedre....si at, nei no føle du deg sliten og treng kun å bruke tid på søvn og å være rolig førr å lade opp t den store styrkeprøven, og at du i samme slengen love å si fra så snart det skjer nåh,slik at dem ska få slippe å spørre hele tia. Har sjøl hatt nån grusomme daga der eg va langt nede,men alt e bedre no etter å ha fått sovet litt. Sikkert mye hormona sia svigers ble spesifisert ;-) hehe eller kansje d e dem som bor nærmest,Heheh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå