FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Jeg gikk å la meg og kjente masse nedpress, gikk på do og da kom det noe som lignet snørr(!!) i papiret.. va ikke noe blod eller farge på det, va helt blankt og det va ikke alt i en klump, men kom liksom litt og litt når jeg tørka meg.. kan det ha vært slimproppen?
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 6. februar 2007 Bare en liten detalj til.. har kommet mer to ganger når jeg har vært på do idag.. betyr det at det ikke er den da? Eller kan den dele seg opp og komme sånn litt etter litt? Er no sånn hvitt i den å nå.. men er mest blankt.. null blod..
storemilla Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 sound familiar - slimproppen kan løse seg opp og faktisk bli helt flytende i noen tilfeller, så det trenger ikke komme ut i ren fast form, he, he...
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2007 Er ganske nasty det der.. fysjomfy.. hehe.. men jeg må jo kikke hver gang jeg kjenner det kommer no..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå