Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Aaehem...dette er et litt ekkelt tema...hi hi :-) Men naa er jeg saapass irritert at jeg bare maa lufte dette for aa se om det er andre som sliter med det samme. Hver gang jeg gjoer nr. 2, blir doen tett. Det er kjempeirriterende--og det skjer, som sagt, nesten hver eneste gang. Jeg lurer jo paa om dette er et problem som kommer til aa fortsette livet ut eller om det kun er naa mens jeg er gravid. Det kan jo tenkes at "alt" der nede strekker seg og blir stoerre pga graviditeten. Spiser vel ogsaa noe mer enn vanlig naa som jeg er i 2. tri, og da blir det vel ogsaa mere avfoering--pluss at jeg spiser mye svisker og fiber. Men uansett hvorfor: doen tetter seg altsaa. Og det er et problem. Er det andre som har samme problemet, eller er det bare meg? Gaar det over? Er anonym denne gangen jeg...hi hi.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 jeg hadde det problemet, men så gikk det over etter en stund.
Lone35 =0) Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Har ikke det problemet, heller motsatt. Treg avføring her. Du får ta med deg ei ekstra bøtte med vann og skylle etter når du skal bommelomme da sjø! he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå