sterio Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Forstår det sånn at du driv å spår òg?! Håper du har tid å sjå på meg!!! Eg veit dette ikkje er nåke fasit svar, men eg syns det er litt gøy å høyra kva de får fram:) Lurer på kva du får fram om fødselen min? - Kortid skjer fødselen, føler det vil dette ut no, men det er ei stund til eg har termin? - Blir det keisersnitt el vaginalt? - Går det fort el tek det lang tid? - Kjønn? - Får eg fleire barn etter denne? Har tvillinger frå før som er født 081002. Eg: 100977 Min mann: 011173 Tusen takk på forhand!
Elastica Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Heisann:-) Ser ut for meg som om fødselen kommer til å gå fint :-) Mell. 4-7 timer kanskje og det virker som en helt normal fødsel.. Du skriver ikke når du har termin, men det virker som om du føder litt før termin...kanskje mell. 6-8 -den mnd. du venter bebissen.. Vet ikke helt om dette kan stemme, men det blir jo spennende å se. Får inn en liten gutt jeg, er det jenter du har fra før...? Mulig du får en liten attpåkltt senere , men det virker som om det ikke er helt bestemt ennå for det er så svakt-så det kan jo hende det blir med 3 :-) Ønsker deg i alle fall lykke til, og håper du får en flott fødsel !!!!
sterio Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2007 HEY!!! Tusen takk!!! Eg har ikkje termin før 15 april. Kan det vere 6-8 april du får fram? Eller er det mars? Har sagt te vennene mine at eg vil prøva å få den ut 1 mnd før tida. For tvillingane kom ut 5 veker før tida, òg det var nett passe str. Kunne du kansje ha nett sett kor da går med studiene mine òg når du fyrst er i gang? TUSEN TUSEN TAKK!!!
sterio Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. februar 2007 Lurer meg litt på kor mange gonger eg må dytte før eg får respons....
Elastica Skrevet 16. februar 2007 #10 Skrevet 16. februar 2007 Ikke alltid jeg går inn igjen på innlegg som jeg allerede har svart på vennen:-) Får inn april jeg... Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå