♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Hei! Ser du skal føde på fødeøoftet på SUS. Og at du har vært inne til journalskriving. Er veldig nysgjerrig på åssen det er der oppe og sånt.. Du må si fra her inne(evnt sende meg post her inne) hvordan du opplevde det å være på fødeloftet. Hvordan visste du når du skulle til journalskriving??
Linni PuseGal Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Hei Ja det stemmer, Vel rommene er veldig koselige /lite kliniske... (men de sier at det er det siste du tenker på når du ligger å føder :-) ) Ellers så virker det som om jormødrene har bedre tid til deg der oppe en nede på føden. Ja jeg skal få skrevet en føde historie, satser som sakt på fødeloftet men en vet jo aldri :-) det er jo første gang. Jeg fikk brev i posten en god stund før, at jeg skulle inn.. Men da hadde jeg skrevet meg opp på liste da jeg var på sv kurs.. Har du ikke vært på sv kurs eller hatt UL på SUS så må du ringe inn og gi beskjed om at du ønsker å føde/ søke om å føde på fødeloftet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå