Gå til innhold

Noen som har tips om baby/amme/flaske - vennlige cafeer i oslo?


Hermine.

Anbefalte innlegg

Må komme meg litt mer ut nå eller så blir jeg gaaaal! Men det passer liksom ikke overalt med bebis og pupp/flaske.. Noen som vet om koselige steder i oslo? Tar dere forresten alltid vogna med inn på cafe? Hilsen ei som er kaffetørst!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tenkt på akkurat det samme! Vi hadde et DIB treff i Nydalen for en måneds tid siden på en kafe der det var danseplass til vogner. Det var sikkert 20 vogner der inne samtidig. Husker ikke helt hva kafeen het, et eller annet på K... Ligger rett ved Akerselva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokamok heter den, og takk for sist Bobaloos. Men det som er med Kokamok, er at vognmafian fra hele Oslo samles der. I hvertfall da vi var der, så det var nok greit at vi kom 12 for kl 13 så var brakka stinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sist Bobaloos og VipsPips:-)

Var på Mecca på søndag, ligger ved Eventyrbrua helt nederst på Grunerløkka liksom... Veldig barne/ammevennlig med masse sofaer, og god mat:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste steder i Oslo vil de ikke at man tar med vogn inn, dette pga brannsikkerhet og fremkommelighet (sier de)

Dette er kjipt, for det er ikke overalt (eller i alle slags temperaturer) man vil la ungen stå ute !

Gleder meg derfor enormt til våren kommer og man kan slenge seg ned på et teppe i alle parkene istedet.

Det lå før en fransk cafè et stykke nedenfor Saga kino, der var det god plass og veldig barnevennlig, noen som vet hva som skjer der nå ?

Ellers er det jo Mecca som er mest kjent, men der er det vel spiseplikt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på mecca før bebisen kom, allright der. Og rustique på grûnerløkka har det alltid vært mange med små barn på dagtid, men hørte noe om at der var det gjort om litt og ikke lenger lov å ta med vogna inn? Den i nydalen må jeg jo da prøve, bare det at vi har jo enda ikke klart å stå opp og komme oss ut døra før ett her... Noen som har vært på Kjøkken og bar på Egertorget eller? Skal ikke den være barnevennlig?

Hadde vært koselig å gå på disse cafeene med noen andre med babyer da, blir det no oslo-DiB treff snart igjen tru??? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...