Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I to måneder har mensen kommet på omtrent dagen den skal komme..

(sist gang kom den natta føre)

Men denne gangen kom den 4 dager før tiden, den var veldig "tynn" hvis jeg kan kalle det det.. Var mye slim i også..

Hva kan det være??

Og hvis det var en vanlig mens, burde jeg regne ut når el er i forhold til siste mens?? Eller burde jeg gå ut i fra de foregående to mnd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, det kan jo ha vært en festeblødning:) Kanskje du skal ta en test.

Vet desvere ikke hva du skal ta utgangspunkt i, men hvis du bruker el-tester kan du jo investere i noen ekstra og begynne testingen noen dager før du pleier.

Lykke til, håper du har en liten spire!=)

Skrevet

Hei! Jeg synes du skulle vente noen dager for å se hvordan mensen "utvikler" seg. Hvor mange dager er syklusen din på? For å være helt på den sikre siden med tanke på el så ville jeg kanskje tatt utgangspunkt i de to forrige månedene, men hatt denne månedens syklus i bakhodet og dermed begynt litt tidligere med sex i denne perioen. Men, det er jo faktisk en mulighet at dette bare er en liten blødning og at du er gravid, det er jo lov å håpe =)

Lykke til!

Skrevet

Varte i 3 dager dette.. Tror nok ikke jeg er gravid for ble ikke noe sex på meg rundt EL.. Pga syk man.. Men hvis alt har flyttet litt på seg så kanskje! Hmm..

Har ikke brukt el tester.. Har i grunn bare brukt babyverdens kalkulator! og den har jo stemt før!

Syklusen min er vel på 28 dager tror jeg! si jeg skal ha mensen den 9 februar så kommer den 9 mars også.. Blir ikke det 28 dagers syklus da? (er ikke så god på dette jeg)

Skrevet

Fra 9 feb til 9 mars blir 28 dager ja. Men februar er jo veldig kort da, så hvis du pleier å få det til samme dato er syklusen din på 30-31 dager. Siden du bruker kalkulatoren så ville jeg tatt utgangspunkt i de tidligere syklusene dine, og begynne med sex litt tidligere enn vanlig, som sagt over. Lykke til!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...