Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Der var du jo! =0)

Takk for koselig prat ja,det må vi gjenta litt oftere!

Jeg ble gående og tusle i byen etter at du gikk,fikk handlet litt før jeg vendte nesen hjemover.Kjøpte meg litt dilldall (som om jeg ikke har nok av sånt.)=O)

Synd at talita ikke kunne komme da, har du hørt noe fra henne? Hun virket så rar da jeg sendte henne en sms, noe med mannen tror jeg?

Prøvde å spørre om hun hadde ringt inn mens,men fikk ikke noe svar.Vet du om det er noe galt eller?

Uansett så frister det med et nytt kafebesøk snart,riktig koselig var det.

Nytt kafebesøk er jeg så absolutt klar for.

Så vi må få det til straks jeg har en "fridag" å ta av C";).

Det er så utrolig å kunne sitte over en kaffe-kopp å diskutere det som faktisk er det som betyr noe for meg i livet..Om jeg skal få barn !

Snakket med Talitha i ettermiddag jeg.Det er mye som skjer i hennes hverdag akkurat nå,men jeg håper det går seg til..

Tenk-jeg kom hjem til dekket bord,ferdig middag og levende lys i dag jeg..Ble helt rørt til tårer jeg.Er vist hormonell allerede før jeg begynner på medisiner jeg.Akk hvordan skal dette gå,Min kjære må kanskje slite med ei skikkelig gråtekone....(stakkars mann)

Så koselig å komme hjem da!!! Var ikke mye dekket bord her i gården,kom til tomt hus jeg....Men i morgen så står det feiring på programmet, må feire at vi er igang vet du.

Hormonelle gråtekoner er vel alle menns skrekk, men jeg tror og håper på at vi klarer oss utmerket gjennom dette,tror du ikke?

Stakkars talita,du får hilse når du snakker med henne.Håper det ikke er alvorlig da.

Blir det noe tur forresten? Jeg vet ikke helt om jeg får det til, er usikker på om neste helg går,mannen har jobbhelg,skjønner du... Kanskje han får bytta, men det tviler jeg på..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...