Gå til innhold

Trøtt og uopplagt ...


velsignet med to

Anbefalte innlegg

Jeg sliter forferdelig med å være våken for tiden, så vidt jeg greier meg gjennom dagen på jobb. Kommer hjem og kan sovne sittende, synes det er forferdelig tungt.

 

Er det noen andre som er sykemeldt pga. trøtthet? Får litt dårlig samvittighet når jeg tenker på det, har ikke jobbet der så altfor lenge (begynte 31. mai 06). Dessuten er vi lite folk på jobb, er en i manko.. Men huff, jeg greier jo ikke å fungere hjemme ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

5 uker i dag.. kjenner meg veldig igjen i din beskrivelse. jeg er konstant trøtt og uopplagt:( det er veldig slitsomt... får i tillegg ikke sove noe særlig, så det hjelper jo ikke akkurat på.

Gruer meg til å gå på jobben.. tungt å holde øynene åpen!

får håpe det gir seg om ikke så altfor lenge:)

 

tenker du å sykemelde deg?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det slik jeg også. Jeg fikk sykemelding etter at jeg hadde gått på jobb en uke i søvne (omtrent). Klarte ikke følge med på noe, og med 30 9.klassinger rundt ørene hele dagen gikk ikke dette så bra. Pluss at jeg hadde MA i aug. og har bestemt meg for at denne gangen skal jeg lytte til kroppen min og ta vare på meg selv først og fremst. Har hatt dårlig samvittighet jeg også, spesiellt siden vi har vert i mindretall denne uken.. Men jeg mener likevel at det er bedre å ta vare på seg selv et par uker og forhåpentligvis komme til bake igjen med ny motivasjon enn å slite seg helt ut!

Mitt råd er å gjøre det som føles best for deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vurdert å spørre legen om å få et par dager sykemelding ja, slik at jeg kanskje kan komme meg litt ovenpå. Er i tillegg kvalm på kvelden, noe som holder meg våken utover natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også en MA i august, og er også derfor litt bekymret og har bestemt meg for å lytte mer til kroppen min denne gangen. Har bestemt meg for å bli hjemme i dag og få meg en time hos legen min i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er superslitsomt å være så trøtt og uopplagt. Jeg føler ikke jeg har energi til noen ting. Er 6+4. Håper det går over snart. I mens får vi bare lytte til kroppen og ta hensyn til trøttheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...