Gå til innhold

November: Mensen?


Yvonnemor

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som har fått menstrasjonen tilbake allerede? Synes dette er veldig tidlig. Forrige gang gikk det 7 - 8 måneder før den kom.

Så kjedelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg. Kipt!

Forrige gang gikk det 14 mnd og jeg ble gravid rett etterpå. Satset på det samme denne gang, så jeg ble kjempeskuffet da den var tilbake allerede etter 6 uker. Tenkte det kansje var et engangstilfelle, men 4 uker senere kom den igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det er mensen eller ikke, 1. dagen kom det plutselig litt brunt blod i trusa.., 2. dagen kom det bare litt slimaktig blod når jeg tørket meg etter toalettbesøk, og nå ida, 3. dagen har det kommet så og si ingenting.. Noen som vet hva dette kan være?? Har ikke blødd på 1 mnd nå, siden renselsen... Har hatt ubeskytta (!trodde det var trygt når en fullammet!) sex 2 ganger, og er jo litt redd jeg kan være gravid igjen da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt det to ganger med 4 ukers ellomrom, så det er nok ikke tilfeldig.

Men til deg som bare blør litt, så er det ikke sikkert det er mensen, kanskje en liten blødning f.eks etter sex?

Amming som prevensjon fungerer ikke alltid, har flere venninner som har gått i den fella.

Skal sette inn spiral om et par uker, og i mellomtiden er vi VELDIG forsiktige. Har to tette nå, og tre tette er helt uaktuellt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foreløpig ikke sett noe til denne tante rød, og håper det er lenge til jeg ser a! Fullammer, både om natten og på dagen.. Ingen prev i buk ennå, men har heller ikke hatt oss ennå..hiih..av ulike grunner egentlig..bl.a at mannen er nylig operert..

 

Men må si jeg er skeptisk til cerazette altså.. tror det blir kondom en stund her hos oss.. liker ikke prev som klusser med systemet.. kan heller bruke det når vi er ferdige med å få barn..

 

Men vet dere hva legen sa til meg?! hun sa at kondom ikke var et sikkert prevmiddel. HVA?!?! Når ble det plutselig et ikke-sikkert prevmiddel da?!! Er det dummeste jeg har hørt! Hun sa at hvis det var det eneste prevmiddelet vi brukte ville det bare være spørsmål om tid før vi ble gravide... Herrejemini for en lege jeg har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver også og småblør litt. Det er litt rosa m/slim. Lukter litt rart... Kommer og går. Lurer på hva det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke sett noe til den enda heldigvis. Sist fikk jeg den igjen etter ca 6 mnd, men hadde bare en gang før jeg ble gravid igjen. (Planlagt 2 tette her ja )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg fikk besøk av "tante rød" i går.

Trodde det skulle gå lenger tid men, den gang ei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke noen tegn til tante rød enda..... håper det blir en stund, MEN... har ikke begynt med prev. enda, ammer ikke om natta lenger - så håper virkelig ikke at jeg blir gravid. Må se å komme meg til legen snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...