melkekua™ Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Mandag 12.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Tirsdag 13.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Victory05.... håpe, håpe,håpe.... lioevr 13pp, NÅ er det på tide ja Minni *¤* venter på... 7pp (+ mann med feber ( ) Dodli 14 pp ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Onsdag 14.februar - Alle hjerters dag ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Blir en mamma i framtiden? 2pp tyrjente76 -8.pp gleder.meg(IKM en gang denne uka..) Snufsa_80 5 pp Sanne 8pp (sånn ca denne dagen....) Beredt (for baby) ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Torsdag 15.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Millah__21pp lucki- 12 pp ~chess~ 3pp 30årogførstegangsprøver - 4pp LilleHH (denne mnd skal det klaffe, jenter!! Sissy ) - (1pp) sam81 (tror det rundt disse dager..) *Tropical* ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Fredag 16.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ emblamamma 10pp - ikm 16-18.februar Positiva 4pp ¤mie¤ Vil ha oktoberbarn 4pp Aurora:-) 4pp magedans 2 pp (dersom syklusen begynner å stabilisere seg...vært litt karusell ja) Mor'til'1'kanskje'snart'2, 2pp ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Lørdag 17.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ tuppa'80 3pp. Ikm 17-18. feb. Siss75 - 10pp Gjertrud-Maria 1pp? ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Søndag 18.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ tøysekopp 2 pp Nå_Er're_Faenmeg_Min_Tur_13pp ¤Gullklumpen¤ 7 pp (4pp e. sa) må nok flytte meg hit tenker jeg... ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ En eller annen gang rundt uke 7 ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Krokodillemor ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
melkekua™ Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2007 Uke 7 er vår uke jenter - 2 007 - med retten til å bli gravid ,o)
marte har fått mage! Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Mandag 12.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤ Tirsdag 13.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Victory05.... håpe, håpe,håpe.... lioevr 13pp, NÅ er det på tide ja Minni *¤* venter på... 7pp (+ mann med feber ( ) Dodli 14 pp ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Onsdag 14.februar - Alle hjerters dag ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Blir en mamma i framtiden? 2pp tyrjente76 -8.pp gleder.meg(IKM en gang denne uka..) Snufsa_80 5 pp Sanne 8pp (sånn ca denne dagen....) Beredt (for baby) ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Torsdag 15.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Millah__21pp lucki- 12 pp ~chess~ 3pp 30årogførstegangsprøver - 4pp LilleHH (denne mnd skal det klaffe, jenter!! Sissy ) - (1pp) sam81 (tror det rundt disse dager..) *Tropical* ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Fredag 16.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ emblamamma 10pp - ikm 16-18.februar Positiva 4pp ¤mie¤ Vil ha oktoberbarn 4pp Aurora:-) 4pp magedans 2 pp (dersom syklusen begynner å stabilisere seg...vært litt karusell ja) Mor'til'1'kanskje'snart'2, 2pp ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Lørdag 17.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ tuppa'80 3pp. Ikm 17-18. feb. Siss75 - 10pp Gjertrud-Maria 1pp? ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Søndag 18.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ tøysekopp 2 pp Nå_Er're_Faenmeg_Min_Tur_13pp ¤Gullklumpen¤ 7 pp (4pp e. sa) må nok flytte meg hit tenker jeg... smell_meg_på_tjukka ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ En eller annen gang rundt uke 7 ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Krokodillemor
matglad Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Mandag 12.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Matglad, 4pp ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤ Tirsdag 13.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Victory05.... håpe, håpe,håpe.... lioevr 13pp, NÅ er det på tide ja Minni *¤* venter på... 7pp (+ mann med feber ( ) Dodli 14 pp ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Onsdag 14.februar - Alle hjerters dag ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Blir en mamma i framtiden? 2pp tyrjente76 -8.pp gleder.meg(IKM en gang denne uka..) Snufsa_80 5 pp Sanne 8pp (sånn ca denne dagen....) Beredt (for baby) ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Torsdag 15.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Millah__21pp lucki- 12 pp ~chess~ 3pp 30årogførstegangsprøver - 4pp LilleHH (denne mnd skal det klaffe, jenter!! Sissy ) - (1pp) sam81 (tror det rundt disse dager..) *Tropical* ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Fredag 16.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ emblamamma 10pp - ikm 16-18.februar Positiva 4pp ¤mie¤ Vil ha oktoberbarn 4pp Aurora:-) 4pp magedans 2 pp (dersom syklusen begynner å stabilisere seg...vært litt karusell ja) Mor'til'1'kanskje'snart'2, 2pp ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Lørdag 17.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ tuppa'80 3pp. Ikm 17-18. feb. Siss75 - 10pp Gjertrud-Maria 1pp? ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Søndag 18.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ tøysekopp 2 pp Nå_Er're_Faenmeg_Min_Tur_13pp ¤Gullklumpen¤ 7 pp (4pp e. sa) må nok flytte meg hit tenker jeg... smell_meg_på_tjukka ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ En eller annen gang rundt uke 7 ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Krokodillemor
Petrine+Røver Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Mandag 12.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Matglad, 4pp ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤ Tirsdag 13.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Victory05.... håpe, håpe,håpe.... lioevr 13pp, NÅ er det på tide ja Minni *¤* venter på... 7pp (+ mann med feber ( ) Dodli 14 pp ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Onsdag 14.februar - Alle hjerters dag ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Blir en mamma i framtiden? 2pp tyrjente76 -8.pp gleder.meg(IKM en gang denne uka..) Snufsa_80 5 pp Sanne 8pp (sånn ca denne dagen....) Beredt (for baby) Petrine Prøver (snart mer aktiv prøving dersom intet denne gang...) ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Torsdag 15.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Millah__21pp lucki- 12 pp ~chess~ 3pp 30årogførstegangsprøver - 4pp LilleHH (denne mnd skal det klaffe, jenter!! Sissy ) - (1pp) sam81 (tror det rundt disse dager..) *Tropical* ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Fredag 16.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ emblamamma 10pp - ikm 16-18.februar Positiva 4pp ¤mie¤ Vil ha oktoberbarn 4pp Aurora:-) 4pp magedans 2 pp (dersom syklusen begynner å stabilisere seg...vært litt karusell ja) Mor'til'1'kanskje'snart'2, 2pp ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Lørdag 17.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ tuppa'80 3pp. Ikm 17-18. feb. Siss75 - 10pp Gjertrud-Maria 1pp? ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Søndag 18.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ tøysekopp 2 pp Nå_Er're_Faenmeg_Min_Tur_13pp ¤Gullklumpen¤ 7 pp (4pp e. sa) må nok flytte meg hit tenker jeg... smell_meg_på_tjukka ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ En eller annen gang rundt uke 7 ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Krokodillemor
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Mandag 12.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤ Tirsdag 13.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Victory05.... håpe, håpe,håpe.... lioevr 13pp, NÅ er det på tide ja Minni *¤* venter på... 7pp (+ mann med feber ( ) Dodli 14 pp ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Onsdag 14.februar - Alle hjerters dag ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Blir en mamma i framtiden? 2pp tyrjente76 -8.pp gleder.meg(IKM en gang denne uka..) Snufsa_80 5 pp Sanne 8pp (sånn ca denne dagen....) Beredt (for baby) ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Torsdag 15.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Millah__21pp lucki- 12 pp ~chess~ 3pp 30årogførstegangsprøver - 4pp LilleHH (denne mnd skal det klaffe, jenter!! Sissy ) - (1pp) sam81 (tror det rundt disse dager..) *Tropical* rosa07 (1pp) ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Fredag 16.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ emblamamma 10pp - ikm 16-18.februar Positiva 4pp ¤mie¤ Vil ha oktoberbarn 4pp Aurora:-) 4pp magedans 2 pp (dersom syklusen begynner å stabilisere seg...vært litt karusell ja) Mor'til'1'kanskje'snart'2, 2pp ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Lørdag 17.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ tuppa'80 3pp. Ikm 17-18. feb. Siss75 - 10pp Gjertrud-Maria 1pp? ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Søndag 18.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ tøysekopp 2 pp Nå_Er're_Faenmeg_Min_Tur_13pp ¤Gullklumpen¤ 7 pp (4pp e. sa) må nok flytte meg hit tenker jeg... ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ En eller annen gang rundt uke 7 ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Krokodillemor ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤
Petrine+Røver Skrevet 6. februar 2007 #8 Skrevet 6. februar 2007 ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Mandag 12.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤ Tirsdag 13.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Victory05.... håpe, håpe,håpe.... lioevr 13pp, NÅ er det på tide ja Minni *¤* venter på... 7pp (+ mann med feber ( ) Dodli 14 pp ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Onsdag 14.februar - Alle hjerters dag ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Blir en mamma i framtiden? 2pp tyrjente76 -8.pp gleder.meg(IKM en gang denne uka..) Snufsa_80 5 pp Sanne 8pp (sånn ca denne dagen....) Beredt (for baby) Petrine Prøver... mer og mer ivrig ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Torsdag 15.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Millah__21pp lucki- 12 pp ~chess~ 3pp 30årogførstegangsprøver - 4pp LilleHH (denne mnd skal det klaffe, jenter!! Sissy ) - (1pp) sam81 (tror det rundt disse dager..) *Tropical* rosa07 (1pp) ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Fredag 16.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ emblamamma 10pp - ikm 16-18.februar Positiva 4pp ¤mie¤ Vil ha oktoberbarn 4pp Aurora:-) 4pp magedans 2 pp (dersom syklusen begynner å stabilisere seg...vært litt karusell ja) Mor'til'1'kanskje'snart'2, 2pp ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Lørdag 17.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ tuppa'80 3pp. Ikm 17-18. feb. Siss75 - 10pp Gjertrud-Maria 1pp? ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Søndag 18.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ tøysekopp 2 pp Nå_Er're_Faenmeg_Min_Tur_13pp ¤Gullklumpen¤ 7 pp (4pp e. sa) må nok flytte meg hit tenker jeg... ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ En eller annen gang rundt uke 7 ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Krokodillemor ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤
Tredje barn på vei Skrevet 6. februar 2007 #9 Skrevet 6. februar 2007 ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Mandag 12.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤ Tirsdag 13.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Alexanders mamma 15 pp. enten her eller på onsdag Victory05.... håpe, håpe,håpe.... lioevr 13pp, NÅ er det på tide ja Minni *¤* venter på... 7pp (+ mann med feber ( ) Dodli 14 pp ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Onsdag 14.februar - Alle hjerters dag ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Blir en mamma i framtiden? 2pp tyrjente76 -8.pp gleder.meg(IKM en gang denne uka..) Snufsa_80 5 pp Sanne 8pp (sånn ca denne dagen....) Beredt (for baby) Petrine Prøver... mer og mer ivrig ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Torsdag 15.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Millah__21pp lucki- 12 pp ~chess~ 3pp 30årogførstegangsprøver - 4pp LilleHH (denne mnd skal det klaffe, jenter!! Sissy ) - (1pp) sam81 (tror det rundt disse dager..) *Tropical* rosa07 (1pp) ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Fredag 16.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ emblamamma 10pp - ikm 16-18.februar Positiva 4pp ¤mie¤ Vil ha oktoberbarn 4pp Aurora:-) 4pp magedans 2 pp (dersom syklusen begynner å stabilisere seg...vært litt karusell ja) Mor'til'1'kanskje'snart'2, 2pp ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Lørdag 17.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ tuppa'80 3pp. Ikm 17-18. feb. Siss75 - 10pp Gjertrud-Maria 1pp? ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Søndag 18.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ tøysekopp 2 pp Nå_Er're_Faenmeg_Min_Tur_13pp ¤Gullklumpen¤ 7 pp (4pp e. sa) må nok flytte meg hit tenker jeg... ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ En eller annen gang rundt uke 7 ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Krokodillemor ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤
maritmora Skrevet 7. februar 2007 #10 Skrevet 7. februar 2007 ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Mandag 12.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤ Tirsdag 13.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Alexanders mamma 15 pp. enten her eller på onsdag Victory05.... håpe, håpe,håpe.... lioevr 13pp, NÅ er det på tide ja Minni *¤* venter på... 7pp (+ mann med feber ( ) Dodli 14 pp ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Onsdag 14.februar - Alle hjerters dag ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Blir en mamma i framtiden? 2pp tyrjente76 -8.pp gleder.meg(IKM en gang denne uka..) Snufsa_80 5 pp Sanne 8pp (sånn ca denne dagen....) Beredt (for baby) Petrine Prøver... mer og mer ivrig ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Torsdag 15.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Millah__21pp lucki- 12 pp ~chess~ 3pp 30årogførstegangsprøver - 4pp LilleHH (denne mnd skal det klaffe, jenter!! Sissy ) - (1pp) sam81 (tror det rundt disse dager..) *Tropical* rosa07 (1pp) ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Fredag 16.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ emblamamma 10pp - ikm 16-18.februar Positiva 4pp ¤mie¤ Vil ha oktoberbarn 4pp Aurora:-) 4pp magedans 2 pp (dersom syklusen begynner å stabilisere seg...vært litt karusell ja) Mor'til'1'kanskje'snart'2, 2pp Maritmora ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Lørdag 17.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ tuppa'80 3pp. Ikm 17-18. feb. Siss75 - 10pp Gjertrud-Maria 1pp? ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Søndag 18.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ tøysekopp 2 pp Nå_Er're_Faenmeg_Min_Tur_13pp ¤Gullklumpen¤ 7 pp (4pp e. sa) må nok flytte meg hit tenker jeg... ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ En eller annen gang rundt uke 7 ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Krokodillemor ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤ alexanders mamma 15 pp Overskrift: Innhold: Innlegget blir signert med ditt nick Trykk bare en gang! Lagrer... vennligst vent. Tips en venn (Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå) ------- Annonser ------- Startside for gravide For deg med barn mellom 3 og 12 år GRATIS NAVNEGUIDE Søk etter:
maritmora Skrevet 7. februar 2007 #11 Skrevet 7. februar 2007 ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Mandag 12.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤ Tirsdag 13.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Alexanders mamma 15 pp. enten her eller på onsdag Victory05.... håpe, håpe,håpe.... lioevr 13pp, NÅ er det på tide ja Minni *¤* venter på... 7pp (+ mann med feber ( ) Dodli 14 pp ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Onsdag 14.februar - Alle hjerters dag ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Blir en mamma i framtiden? 2pp tyrjente76 -8.pp gleder.meg(IKM en gang denne uka..) Snufsa_80 5 pp Sanne 8pp (sånn ca denne dagen....) Beredt (for baby) Petrine Prøver... mer og mer ivrig ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Torsdag 15.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Millah__21pp lucki- 12 pp ~chess~ 3pp 30årogførstegangsprøver - 4pp LilleHH (denne mnd skal det klaffe, jenter!! Sissy ) - (1pp) sam81 (tror det rundt disse dager..) *Tropical* rosa07 (1pp) ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Fredag 16.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ emblamamma 10pp - ikm 16-18.februar Positiva 4pp ¤mie¤ Vil ha oktoberbarn 4pp Aurora:-) 4pp magedans 2 pp (dersom syklusen begynner å stabilisere seg...vært litt karusell ja) Mor'til'1'kanskje'snart'2, 2pp Maritmora ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Lørdag 17.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ tuppa'80 3pp. Ikm 17-18. feb. Siss75 - 10pp Gjertrud-Maria 1pp? ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Søndag 18.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ tøysekopp 2 pp Nå_Er're_Faenmeg_Min_Tur_13pp ¤Gullklumpen¤ 7 pp (4pp e. sa) må nok flytte meg hit tenker jeg... ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ En eller annen gang rundt uke 7 ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Krokodillemor
*RosaliTa* Skrevet 9. februar 2007 #13 Skrevet 9. februar 2007 ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Mandag 12.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤ Tirsdag 13.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Alexanders mamma 15 pp. enten her eller på onsdag Victory05.... håpe, håpe,håpe.... lioevr 13pp, NÅ er det på tide ja Minni *¤* venter på... 7pp (+ mann med feber ( ) Dodli 14 pp RosaLita ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Onsdag 14.februar - Alle hjerters dag ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Blir en mamma i framtiden? 2pp tyrjente76 -8.pp gleder.meg(IKM en gang denne uka..) Snufsa_80 5 pp Sanne 8pp (sånn ca denne dagen....) Beredt (for baby) Petrine Prøver... mer og mer ivrig ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Torsdag 15.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Millah__21pp lucki- 12 pp ~chess~ 3pp 30årogførstegangsprøver - 4pp LilleHH (denne mnd skal det klaffe, jenter!! Sissy ) - (1pp) sam81 (tror det rundt disse dager..) *Tropical* rosa07 (1pp) ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Fredag 16.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ emblamamma 10pp - ikm 16-18.februar Positiva 4pp ¤mie¤ Vil ha oktoberbarn 4pp Aurora:-) 4pp magedans 2 pp (dersom syklusen begynner å stabilisere seg...vært litt karusell ja) Mor'til'1'kanskje'snart'2, 2pp Maritmora ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Lørdag 17.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ tuppa'80 3pp. Ikm 17-18. feb. Siss75 - 10pp Gjertrud-Maria 1pp? ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Søndag 18.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ tøysekopp 2 pp Nå_Er're_Faenmeg_Min_Tur_13pp ¤Gullklumpen¤ 7 pp (4pp e. sa) må nok flytte meg hit tenker jeg... ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ En eller annen gang rundt uke 7 ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Krokodillemor
marte har fått mage! Skrevet 9. februar 2007 #14 Skrevet 9. februar 2007 ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Mandag 12.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤ Tirsdag 13.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Alexanders mamma 15 pp. enten her eller på onsdag Victory05.... håpe, håpe,håpe.... lioevr 13pp, NÅ er det på tide ja Minni *¤* venter på... 7pp (+ mann med feber ( ) Dodli 14 pp RosaLita ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Onsdag 14.februar - Alle hjerters dag ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Blir en mamma i framtiden? 2pp tyrjente76 -8.pp gleder.meg(IKM en gang denne uka..) Snufsa_80 5 pp Sanne 8pp (sånn ca denne dagen....) Beredt (for baby) Petrine Prøver... mer og mer ivrig ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Torsdag 15.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Millah__21pp lucki- 12 pp ~chess~ 3pp 30årogførstegangsprøver - 4pp LilleHH (denne mnd skal det klaffe, jenter!! Sissy ) - (1pp) sam81 (tror det rundt disse dager..) *Tropical* rosa07 (1pp) ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Fredag 16.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ emblamamma 10pp - ikm 16-18.februar Positiva 4pp ¤mie¤ Vil ha oktoberbarn 4pp Aurora:-) 4pp magedans 2 pp (dersom syklusen begynner å stabilisere seg...vært litt karusell ja) Mor'til'1'kanskje'snart'2, 2pp Maritmora ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Lørdag 17.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ tuppa'80 3pp. Ikm 17-18. feb. Siss75 - 10pp Gjertrud-Maria 1pp? ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Søndag 18.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ tøysekopp 2 pp Nå_Er're_Faenmeg_Min_Tur_13pp ¤Gullklumpen¤ 7 pp (4pp e. sa) må nok flytte meg hit tenker jeg... smell_meg_på_tjukka ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ En eller annen gang rundt uke 7 ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Krokodillemor
meg & mine små Skrevet 12. februar 2007 #15 Skrevet 12. februar 2007 Dytter denne litt opp jeg. Kjekt å ha
mammatil4gull Skrevet 12. februar 2007 #16 Skrevet 12. februar 2007 ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Mandag 12.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤ Tirsdag 13.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Victory05.... håpe, håpe,håpe.... lioevr 13pp, NÅ er det på tide ja Minni *¤* venter på... 7pp (+ mann med feber ( ) Dodli 14 pp ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Onsdag 14.februar - Alle hjerters dag ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Blir en mamma i framtiden? 2pp tyrjente76 -8.pp gleder.meg(IKM en gang denne uka..) Snufsa_80 5 pp Sanne 8pp (sånn ca denne dagen....) Beredt (for baby) ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Torsdag 15.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Millah__21pp lucki- 12 pp ~chess~ 3pp 30årogførstegangsprøver - 4pp LilleHH (denne mnd skal det klaffe, jenter!! Sissy ) - (1pp) sam81 (tror det rundt disse dager..) *Tropical* ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Fredag 16.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ emblamamma 10pp - ikm 16-18.februar Positiva 4pp ¤mie¤ Vil ha oktoberbarn 4pp Aurora:-) 4pp magedans 2 pp (dersom syklusen begynner å stabilisere seg...vært litt karusell ja) Mor'til'1'kanskje'snart'2, 2pp ^^mammatil3^^ ....måtte det sitte en spire denne mnd ... tenk for en god nyhet det hade hvert å gitt min forlovede som skal opreres i morgen . ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Lørdag 17.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ tuppa'80 3pp. Ikm 17-18. feb. Siss75 - 10pp Gjertrud-Maria 1pp? ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Søndag 18.februar ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ tøysekopp 2 pp Nå_Er're_Faenmeg_Min_Tur_13pp ¤Gullklumpen¤ 7 pp (4pp e. sa) må nok flytte meg hit tenker jeg... ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ En eller annen gang rundt uke 7 ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Krokodillemor ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤
melkekua™ Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #18 Skrevet 15. februar 2007 Dytter denne hvis det kommer noen etterslentrere ) Er jo kjekt å få de på lista også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå