Gå til innhold

Hvor mye har dere gått ned siden fødsel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har gått ned 10 - 11 kg siden fødselen for 6 uker siden. Mangler 10 kg til jeg er nede i vekten jeg var før svangerskapet. Her går det TREGT! Men det er først de siste 2 ukene jeg har kommet igang med turer ol etter ks. Håper å ha gått de ned til sommeren!

La på meg 10 kilo ga jeg var gravid, disse forsvant første uken. Gikk så ned litt til.. vært heldig sånn sett, men så skal det sies at jeg la på meg en del før jeg ble gravid da, så jobber litt med de nå.. gleder meg til å begynne å trene igjen..

Annonse

Jeg la på meg ca 30, og har nå gått ned 20.. Skal begynne å trene nå til uka, gleder meg til å komme i gang.. Får ikke på meg de gamle buksene enda, jeg har blitt litt breiere rundt hoftene =( Så d blir spennende å se hvor jeg ender opp til sommeren..

Gikk opp ca 13 kg i svangerskapet. Har gått ned ca 20 kg nå....

Hadde ikke trodd det skulle gå så fort. Gikk inn i buksene mine en uke etter fødselen. Jeg var forberedt på å gå i kosedresser en laaang stund ... Så er jo glad for det selvfølgelig:)

Har gått ned 12 kg etter fødselen. La på meg 20. Men nå ser det ut som det har stoppet opp. Har hatt den samme vekta di 4 siste ukene... Hadde egentlig håpet å gå ned 4 kg til, for har enda litt mage igjen... Håper bare den forsvinner før sommeren:)

Annonse

Gikk opp 13 kg ca.. 10 borte, 3 to go. Men svarte, nå står vekta bom stille, gjort det i noen uker. Lite motiverende nå som jeg har begynt å jogge annenhver dag og trener magemusklene til krampen tar meg..:( Lagt bort sjokoladen og snopet og, men nei da. De sitter visst fast..

La på meg 14 kg, har gått ned 11. De forsvant første uka, etter det har vekta stått bom stille. Merker at jeg er betydelig mye dvaskere i kroppen så jeg har i tillegg tapt mye muskelmasse som er blitt erstattet med fett i stedet... Skal sies at jeg spiser mye søtt om dagen, så jeg har nok bare meg selv å takke! Skal være flink ut over våren;-)

veide 107kg når jeg blei gravid... gikk ned til 98kg pga oppkast og kvalme i 4mnd... gikk så opp til 115kg og veier nå 99kg...

så jeg har gådt ned 16kg siden fødsel...

og har tengt til å veie 70kg før nr 2...

Jeg er visst den eneste som ikke har vært på vekta :))) Bryr meg egentlig ikke så mye heller, så lenge jeg kommer inn i mine gamle klær, dongeri medregnet, og det gjør jeg nå. La på meg 18 kilo, hadde baby på 4,5 kg, stor morkake, maaassse fostervann + vann i kroppen. Ammingen gjør jo sitt, har aldri vært like slank som etter noen måneder med amming med førstemann. Så jeg tar det hele ganske med ro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...