Gå til innhold

November: sår på halsen


vibeke84+lille frk. Eva-Lill:)

Anbefalte innlegg

bollekinna og valkene vokser jo nå, og den siste uka har vi merka at hun er rød og sår "innerst" på halsen.. synes også at det lukter litt rart. Vi prøver å vaske med klut ofte, bader godt annenhver dag, men vi får liksom ikke helt bukt med det. Det er jo så vanskelig å komme til, må grave oss fram i hudfoldene.. hun synes det er ubehagelig såklart og begynner å gråte. Blir litt fortvila! Har på talkum for å holde det så tørt som mulig, men det kommer jo svette, gulp og melk "inn" dit hele tia.. huff, babyen min lukter fønky. Noen som har samme problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min har også blitt sår der nå. Huff ser ikke godt ut. Er usikker selv på hva jeg skal smøre med nå som det er blitt sårt. Men man får ihvertfall tørket mye bedre når de ligger på magen opp med hodet, for da er det ingen skrukker lengre! Det gjør ting mye lettere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malin sliter med d samme..

Hun blir fort rød innimellom valkene på halsen. Bruker talkum vi også,men d blir ikke helt bra..Lukter rart ja..hmmm

Og hun blir så sinna når vi prøver å vaske,tørke og pudre henne der.. Blir vel bedre etterhvert.. Vi får prøve å pudre så godt vi kan,tror nok d er d beste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det sånn vi også, han er ikke sår, men huden der får jo ikke puste, så det blir klamt og kan lukte litt vondt. Vasker og tørker en misfornøyd baby i "halsvalkene" og pudrer med babyline pudder. Det fungerer ganske bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...