Gå til innhold

Noen som er like trøtte som meg???

Anbefalte innlegg

Jeg er i 9. uke nå og føler ikke at jeg gjør annet enn å sove... Er konstant trøtt og klarer nesten ikke holde øynene oppe, samme om det er formiddagen, ettermiddagen eller kvelden...

Og i tillegg har jeg hatt høyt blodtrykk alerede og ikke fått lov til stort, og blir jo ikke akkurat mer våken av å ligge på sofaen hele dagen...

Var trøtt i sist svangerskap og men ikke så tidlig...

Noe som er like trøtte som meg??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8103376-noen-som-er-like-tr%C3%B8tte-som-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å jaaada! Føler meg nesten bedøvd!! Var sånn med førstemann også. men kan ikke huske at jeg var like ille med nr2. Har sovet et par timer på sofaen nå i kveld og sitter her og gjeeeeesper i skrivende stund. Føler meg kjempelat og dorsk og uten snev av tiltakslyst. Får bare krysse fingrene for at jeg "våkner" igjen snart, hvis ikke blir dette et langdrygt svangerskap er jeg redd... :-)

Kjenner meg godt igjen der ja. Er bare i uke 6 da, men føler at jeg kunne sovet nesten døgnet rundt om det hadde vært mulig. Hadde det på samme viset sist jeg var gravid også, kom hjem fra jobb om ettermiddagen og greide ikke å fungere mer den dagen, bare lå på sofa å sov.

Noen som vet om noe som hjelper mot dette kanskje?

Er i uke 6 og har vært ganske trøtt de siste dagene jeg også, men samtidig så er jeg ganske forkjøla, så jeg vet ikke om det er derfor. Noen ganger klarer jeg nesten ikke å holde øynene åpne, det svir i dem hvis jeg prøver.

Jeg har hatt det på samme måten, såååå trett, ikke mulig å holde meg våken når jeg komer hjem fra jobben, svie og kløe i øynene om jeg ikke sov :) Men det virker som om det begynner å gå seg litt til nå... Trenger fortsatt å sove mye, men klarer iallefall litt mer enn for ett par uker siden :)

Annonse

jaaaaaaaaaaaaaaaa....like trøtt når eg står opp som når eg la meg.blir aldri uthvilt..

men va faktisk verre m førstemann, heldigvis egentlig siden eg no har en 1åring å holde følge m.

ska bli godt når energien så smått kommer tilbake.

Hei

Jeg kjenner meg veldig igjen,men nå er jeg i uke 11 og er endelig begynt å fungere litt igjen.Har lagt på sofaen i over en måned og vært kjempedårlig og supertrøtt.Kvalmen har ikke gitt seg helt ennå.spyr og brekker meg fremdeles.Men det er så deilig å kunne være litt oppegående...så nå håper jeg kvalmen avtar og snart.

Zzzzzz........

Jeg kunne sovet døgnet rundt hvors jeg hadde hatt muligheten. I dag sto jeg opp kl 8, la meg kl 12, sov til to, slappet av på sofaen. Nå skal jeg lage mat og hvile resten av dagen...

Det er jammen bra jeg er student og har muligheten til å være hjemme når det er nødvendig.

Hei alle trøtte gravide :)

Jeg og er med i den (kjipe) klubben deres.

Er i uke 7 og trøtt som et fly.

Sover på sofaen etter middag til det er på tide å tasse ned å pusse tenner å stupe i seng. Øynene mine svir voldsomt på jobb like vel.. Merkelig!!

Jaja, gleder meg til alt som kommer senere i alle fall !!!! :-)

God natt, nå skal jeg sove.. Sent blitt allerede :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...