Gå til innhold

Andre som har hatt blødninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag tidlig når jeg våknet var jeg på do.. så gikk jeg inn igjenn i sengen og la meg, så hadde vi sex(noe som vi har ofte) kjente godt strekk i magen(kynnere??), på begge sider, kjennes ut som sting, har hatt det litt før undre samleie også viss jeg som jobber, men litt mer denne gangen..

Så etter sex gikk jeg på do igjenn og da blødde jeg en god del..

har ikke blødd før i svangerskapet er 22 uker på vei nå..

gikk opp til legen, hørte foster lyd og alt bra sier legen, men klarer ikke helt slå meg til ro med det.. blødde ganske lenge et par timer...seff mindre og mindre mangde.. noen som har opplev det sammen og har litt erfaring med det?

*litt bekymret*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også hatt noen blødninger og har sett at alt var fint i ettertid ..men man skal ta det med ro en ukes tid etter en blødning.. å vente med sex en stund.. det går bra, men ta det med ro... :)

Skrevet

jeg hadde mye blødninger med guttungen,men alt gikk helt fint..

men du bør ringe fødesvd. å snakke med de,og ta en ultralys,for din egen del,så slipper du å lure på om alt er bra..

lykke til:)

Skrevet

Jeg har hatt blødninger siden jeg var i min 6. uke jeg.....!

Nå har det vært stopp i 1 mnd,og for 5 dager siden begynte det igjen.

Blødd i 5 dager nå så og si uten stopp,men nå ser det ut til at det er over igjen...i hvertfall for denne gang!

Har vært på flere innv. ul og alt har vært bra,det håper jeg det fortsatt er,skal til ordinær ul om 3 uker.

Jeg er nå i uke 15.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...