Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei på deg!

Så i et tidligere innlegg at du hadde svart meg på innlegget om progesteron-sprøyter istedenfor kapslene.

Satte inn egg på torsdag, og jeg har fortsatt ingen symptomer på noen ting jeg heller. Jeg hadde heller ikke det ved mitt forrige fryseforsøk etter hva jeg kan huske. Ved vanlig ivf har jeg hatt ømme pupper i et par dager før det har forsvunnet igjen også. Er jaggu ikke godt å vite hva man skal kjenne etter, er jo så veldig forskjell fra person til person. Kan kanskje kjenne litt murringer i magen av og til (ikke mensmurringer), men regner med at det er livmora som blir påvirket av hormonene.

Begynner iallfall å bli veldig fornøyd med å ta sprøyter isteden, slipper å tenke på det kvarteret på ryggen tre ganger om dagen. Har skjedd et par ganger at jeg sikkert har truffet en nerve eller noe sånt, for da føler jeg meg støl i rompeballen i en god stund etterpå og litt murring nedover i benet. Er litt ekkelt må jeg si.

Var det på tirsdag du satte inn?

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8102979-lillelilly/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Ja, satt inn to egg på tirsdag, har gått en uke i dag og jeg kjenner fortsatt ingen ting..... Er skikkelig pessimist for øyeblikket :( Kjente bitte litte granne stikkinger på torsdag og fredag, men så ble det helt borte gitt....

Ble gravid forrige gang på vanlig forsøk og da kjente jeg mye, men det har sikkert mye med medisinene å gjøre også.....

Blir bare så frustrert av det her........Er mer nervøs nå enn tidligere, men det er vel fordi at jeg vet at vi nå kun har ett vanlig forsøk + evt. frys igjen......uff, ikke greit det her.... Har dere mange forsøk igjen?

Fikk svar fra en annen på nettet at hun ikke hadde hatt symptomer etter fryseforsøk,men var gravid allikevel, så det er vel fortsatt håp?!

Sykehuset ville prøve sprøyter denne gangen og jeg syns det er kjempe greit! Deilig å slippe å legge seg ned tre ganger om dagen!!!

Er ganske støl jeg også.....merket så og si ingen ting i starten, men nå er det litt ubehagelig å bli stukket.....rumpemusklene får litt juling, he-he......

At du klarer å sette de selv (det var du som gjorde det, ikke sant?) er kjempe imponerende. Er ikke redd for sprøyter, men å sette disse lange nålene selv syns jeg er litt skummelt jeg da.....

Får håpe sprøytene gjør underverker og at vi blir gravide begge to, hadde vært utrolig deilig med positiv test til uka!

Har du satt inn ett eller to forresten?

Krysser fingrene for deg!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8102979-lillelilly/#findComment-8110014
Del på andre sider

Hei igjen!

Dette er dessverre det helt siste forsøket vårt før vi må betale alt av egen lomme. Har brukt opp alle tre forsøkene mine, og eggene har vært så dårlige at jeg har fått dårlig med egg på frys. Fikk fire egg på frys etter den første ivf'n, de to andre var det kun et brukbart egg. Har hatt skikkelig utur føler jeg. Er lissom ikke det som var problemet i utgangspunktet, men det bare baller på seg etter hvert synes jeg.

Har bare satt inn ett nå også, det andre tinte egget ble det ikke noe greie på. Jeg satser på at dette siste egget mitt var gullegget:)

Det stemmer det at det var jeg som satte sprøytene på meg selv. Mannen min har vært borte i over to uker nå, så jeg har ikke hatt noe valg. Har alltid hatt skikkelig sprøyteskrekk, har blitt uvel bare av å se en sprøyte på tv. Men utrolig hva man får til når man må. Har jo lissom vent seg litt gradvis til stikkene etter hvert, selv om mannen har satt alle de andre sprøytene på meg tidligere.

Jeg krysser virkelig for at vi får positiv test begge to neste uke - jeg har jo aldri opplevd den følelse før, og har innmari lyst til å kjenne den:)

Krysser fingrene for deg også - jeg følger med deg!

Stor klems

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8102979-lillelilly/#findComment-8118535
Del på andre sider

Hei!

Ny her, men har holdt på med prøverørprosessen i nesten 2 år.

Ruger på 2 gullegg, og denne gangen ville legene at jeg skulle prøve progesteron-sprøyter. Synes også at det er veldig greit, samboeren min setter de i skinka mi hver morgen.

Ville bare si at man må være litt forsiktig med hvor man setter sprøyta. Skal mye til, men blir den satt feil kan man treffe isjas-nerven.

Ønsker lykke til, og håper dette er "løsninga" for oss! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8102979-lillelilly/#findComment-8121277
Del på andre sider

Hei dere sprøyte jenter....:)

Vi får håpe at sprøytene skal gjøre susen for oss!!!!

Var helt fantastisk å se det blå krysset sist, men gleden ble jo ikke langvarig, så når (for det skal jeg!!!!!) jeg ser det igjen, kommer jeg nok ikke til å klare å slippe jubelen helt løs......

Har begynt å få mensen murringer jeg nå da....vet ikke helt hva jeg syns om det, kan jo både være negativt og positivt, men siden jeg ikke har noen andre symptomer er det vel mest sannsynlig det første.....æsj!

Hadde murringer sist ved positiv test, men de forsvant fort.....får håpe det forsvinner nå også.....

Ikke lett det her, lurer jo på hva jeg gjør galt, men svaret er vel antageligvis, ingen ting..... Har hatt fine egg hver gang og sist så kalte de det månedens egg på sykehuset, men det hjelper jo ikke det så lenge livmora ikke er samarbeidsvillig, ser ut til at den ikke er spesielt glad i besøk......

Ja,ja....har bursdag i dag og liker det ikke lenger......

Etter planen skulle vi gjerne vært foreldre i løpet av året jeg var 27,men i dag blir jeg altså 32. Føler at livet står litt på vent liksom.....

Har mye negative tanker for tiden, men jeg må prøve å snu det på et vis.......alt i alt har jeg det jo egentlig veldig bra, selv om det er noe viktig som mangler!!!

Skal ut å spise lunsj med to andre prøverørere (faktisk venninner fra vi var veldig små begge to). Den ene har klart det (godt å vite at det faktisk funker) og den andre er stikker om dagen.........

Håper på positiv test for oss alle tre til uka!!!!

Lykke til så lenge!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8102979-lillelilly/#findComment-8122968
Del på andre sider

Gratulerer med dagen lillelilly!!

Du må kose deg i dag da - iallfall prøve så godt du kan!

Har mensmurringer jeg også. Både i dag og i går igrunn. Velger å tro at det er livmoren som jobber med andre ting enn å forberede mens.

Går du fortsatt på Progynova også? Det gjør jeg. Er vel sånn at så lenge man går på disse så får man heller ingen mens. Så da tenker jeg at det kan jo ikke være mensen som skal komme...

Big hug

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8102979-lillelilly/#findComment-8131478
Del på andre sider

Annonse

Hei og takk for gratulasjon:)

Ble en hyggelig dag da, koslig lunsj med venninner og pizza og kake med foreldre, men med litt andre tanker i hodet også......selvfølgelig.

Hadde mye murringer i går, har ikke kjent noe særlig i dag, men det er jo fortsatt tidlig på dagen......får se hva som skjer etterhvert her....

Vi får satse på at det er livmora som jobber!!

Ja, jeg går fortsatt på Progynova, men på sist fryseforsøk fikk jeg mensen mens jeg gikk på de, så jeg tror det er veldig individuelt hvordan de virker .De to første gangene det gikk galt fikk jeg mensen ca. 2 dager før jeg egentlig skulle testet. Ikke var det noen vits i å teste noen av gangene heller for det kom skikkelig......

Håper bare mensen holder seg unna denne gangen for oss begge!!!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8102979-lillelilly/#findComment-8138209
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...