Gå til innhold

Hvor mye er det "normalt" for en baby å gulpe?


~bubbe~

Anbefalte innlegg

Vet det er veldig individuelt, men hvor mye tror dere er FOR mye? August gulper etter hvert måltid, opptil flere ganger så spruten står.. Han spyr ikke eller noe.. Synes det ser så utrolig mye ut.. Han sliter med dette hver dag, hvis ikke all gulpen er kommet opp får han ikke ro i kroppen, ofte våkner han etter han har lagt seg og brekker seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søk på gulp inne på disse sidene, står en del ting der om hva som er "normalt" og ikke. Mange sprutbrekninger hadde jeg nok gått til legen med. Kan jo være at han spiser for mye, eller ikke har rapt så det kommer rap og mat samtidig. Men mye gulping i store mengder over lengre tid kan være verdt å sjekke opp nærmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg lest hva som står om gulping på den siden, men jeg tok opp dette med gulping med helsesøster når vi var der på 6 ukerskontroll. Evelina gulper veldig ekstremt mye synes jeg... helsesøster sa nå at jeg ikke skulle bekymre meg over det fordi selv om jeg synes det var veldig mye så var det bare overskuddet som kom opp.

Uansett hvis det er brekninger med i bildet så tror jeg at jeg ville sjekket det hvis det skjer ofte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...