Gå til innhold

Noen fra Sandefjord her på 2. trimester??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere! Prøver å finne noen fra Sandefjord her inne som kunne tenke seg å starte opp BIM-treff her i byen:) Har lagt ut et innlegg under BIM-treff også;) Hadde bare vært så koselig å bli kjent med flere gravide i Sandefjord! Noen som kunne hatt lyst??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fra Sandefjord. Marita heter jeg og har termin 10.8.07

Skrevet

Sandefjord her -eller egentlig Larvik, men det er bare såvidt over grensa:P

Skrevet

Sambo jobber i sfj og vi skal flytte dit etterhvert, gjelder det???

Bor i Larvik nå.

Skrevet

Ja, alle som bor i nærheten av Sandefjord gjelder:) Hehe... Har dere lyst til å treffes en dag??

Skrevet

Jeg er med :-) Har termin i juli.

Skrevet

Så flott! Nå ser det ut til at vi er en del fra Sandefjord og omegn her:) Hvilken dag passer best for dere å treffes? Og når? Selv jobber jeg fullt, så jeg kan på ettermiddager og kvelder utenom mandag. Hva med for eksempel en torsdag?? Bare slenger ut litt forslag, så ser vi hva responsen blir;) Noen forslag til et bra sted og møtes?

Skrevet

Bor i Sandefjord og blir gjerne med på et treff :-) Har termin 4 august!

Skrevet

Hei maryanne:)

Vi er like gamle ser jeg! Jeg har foreløpig termin 22. juli, men skal på ul i morra, så da får vi se;)

Venter litt på tilbakemeldinger ang hvilke(n) dag(er) som passer best for folk (fohåpentligvis finner vi en dag som alle kan være med!) og så setter vi opp en dato for et treff:) Gleder meg allerede;)

Skrevet

Dytter litt på denne jeg;)

Skrevet

hei.bor i larvik jeg:)

Skrevet

Heisann! Men hvis du har lyst til å bli med på treff i Sandefjord kan du jo sikkert det;) Har blitt mystisk stille på denne tråden i grunnen... Hehe... Håper det bare er midlertidig, for jeg har kjempelyst til å bli kjent med flere gravide i området rundt Sandefjord!

Skrevet

Hei Sommerbaby:) Hvordan gikk det på UL? Jeg skal på UL 2 mars og gleder meg veldig til det:) Ang. treff så jobber jeg skift så arbeidstidende mine varierer fra uke til uke, så jeg kan ikke si en spesiell dag som passer bedre for meg enn andre dager. Men bare kom med forslag :D

Skrevet

Hei, maryanne:) Jo, UL gikk bra. Babyen var frisk og sprella rundt i magen min og koste seg:) Men jeg skal tilbake 1. mars for å få satt termindato, for det mente legen var litt tidlig enda... Var 16+6 i går, og legen mente jeg nok var en uke kortere på vei... Men nervene er roet en hel del nå som jeg vet at babyen er frisk:) Også har jeg fått med et bilde. Tenker du gleder deg til 2. mars!!? Hvordan går det forresten å jobbe skift nå som du er gravid? Hvordan jobber du f.eks neste uke??

Skrevet

Når det gjelder hvilken dag som passer best, så er det kanskje helga for min del da.. Jobber skift, så det er litt forskjellig fra uke til uke når det gjelder ukedagene :)

Skrevet

Ikke så lett å avtale faste dager med skiftarbeid, nei;) Jobba skift før, men fikk bytta jobb for et halvt år siden... Går skiftjobbinga bra, da? Merker du noen forskjell nå og før du ble gravid? Hvis det er andre som også kan i helgene kan vi jo prøve å få til et treff en dag i en helg?? Men du drar på ferie nå til uka, sant? Så da blir neste som passer for deg helga om to uker?

Skrevet

Skift går for det meste fint, er ikke så veldig ugunstige tider. 0600-1400, 0800-1600 og 1130-1930. Kveldsvakta er kjipest, siden jeg får aldri susa meg til å gjøre noe før jobben, selv om jeg begynner seint;P

Må bli helga om to uker ja, kommer tilbake neste søndag:)

Skrevet

Hehe... Er ikke så lett å være noe særlig effektiv om morran, selv om man begynner seinere enn vanlig;)

Skrevet

God tur, forresten;)

Skrevet

Jeg lager en ny tråd inne på BIM-treff som heter Treff i Sandefjord. Foreslår der et treff nå til torsdag og håper på noen tilbakemeldinger på at noen kan til torsdag:) Så kan vi deretter avtale nye treff da, når vi sees:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...