Gå til innhold

Jeg er sulten heeeele tiden, noen fler?


*Villekulla*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den kjente jeg igjen gitt:o)

 

Det var sånn jeg fikk mistanker om at jeg var gravid, at jeg hadde en appetitt som jeg aldri har kjent maken til. Jeg våknet om morgenen og måtte spise før jeg fikk gjort noe annet. Spesielt frokosten var veldig uvanlig for meg som aldri pleide å spise før til lunsj, og nå har jeg vel fått i meg sikkert 2 måltider før klokka viser lunsj.... Nå er jeg i uke 13, og ting har ikke endret seg ennå:o( Jeg hadde regnet med at det ville roe seg etterhvert, men så langt ingen endring her gitt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lag smoothies jenter. Jeg er konstant sulten, og drikker smoothies støtt. Lager med foodprosessoren av jordbær, pære, appelsinjuice,banan og papaya. Sundt, godt, energibombe og vitaminbombe. Man blir faktisk mett og det smaker himmelsk....... Dette er til å få kick av!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mes smoothies var faktisk en veldig god idè for de av oss som ikke alltid har så god matlyst også det, tusen takk! Har jo en mixer og er glad i frukt, så det er bare å sette igang. Hvis man ikke orker så mye mat så kan en smoothies noen ganger være lettere å få til å gli ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, jeg også. Huff, er redd for å trille som en ball hvis det forsetter. Prøver å spise sunt, en del frukt og grønnsaker, men det er ikke det som frister mest, desverre. Håper bare det skal gå over snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jA! 3. svangerskap og helt annerledes. Sulten t.o.m. når jeg våkner om natta! Hvis jeg ikke spiser blir jeg kvalm, men kaster heldigvis ikke opp. Tidligere har jeg vært veldig glad i søtt og gått opp 20 - 22 kg hvert svangerskap, denne gangen har jeg bare lyst på sunne ting, salater, grovt brød, frukt o.l. Håper det fortsetter når kvalmen gir seg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt! Jeg føler meg hul hele tiden, ikke sulten, men hul. Også er jeg kjesken på alt mulig godt, alt fra søtsaker til epler, appelsiner, druer.... Jeg begynner å lure på om det har sammenheng med jeg er litt tynn i utgangspunktet, at jeg må legge på meg litt fett liksom?

 

Hm, håper uansett det gir seg snart, før jeg triller ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...