Gjest Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Har bestilt den og venter på at den skal komme i posten. Men noen som har erfaring med pearly? Kikket igrunn mest på ladycomp, men den er dyrere, så da ble det pearly. Men den gjør vel samme nytten?
bebito:-) Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Jeg hadde også tenkt å spørre om det. Noen som vet noe om de forskjellige sortene?
-carina- Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Og jeg aner ikke hva det er en gang... :o/
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 En type prevensjon,. Du måler temperaturen for sikre/usikre dager. Slipper hormoner. Kommer opp mer info om du googler pearly/ladycomp :-)
bebito:-) Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Eller buenaventura.no Fikk tipset av en lege der jeg jobber. Bestillte ladycomp jeg nå. Dyrt ja, men holder så lenge jeg er i fruktbar alder ihvertfall:) Og veldig stor fordel at en slipper hormoner syns jeg. Like sikkert som p-piller og spiral.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå