Gå til innhold

hvordan gjør det i forhold til jobb???fortvilt..... :(

Anbefalte innlegg

hei!

jeg jobber nå i et vikariat i barnehage, der jeg får vite om 1.mnd om jeg får fast eller ikke videre. Jeg kaster opp flere ganger for dag og er helt utslitt, er bare 7+2 på vei.. vil helst ikke fortelle det til noen på jobben, men innser jo at jeg ikke greier å gå sann så lenge. I mitt forrige svangerskap kastet jeg opp 6-8 ganger for dag de 3.første mnd. Dette er fortvilende, vet jo at de ikke skal ta hensyn eller tenke på graviditet når de ansetter folk, men det er jo lett for at de gjør de da. Hjelp meg med gode råd alle som har noen..Jeg er fortvilt!!! I dag var jeg hjemme pga "oppkastsyken", ringte til sjefen og sa jeg ikke var bedre i kveld og derfor ikke kan komme i morgen. Men det er jo begrensa hvor mange dager en kan ha den "syken" også da.. HJEEEEEEEEEELP!!!!!!

Fortsetter under...

Hei.Du får jo penger ut i fra viariatet du har hatt, så når det gjelder å fortelle sjefen om at du er gravid, ville jeg ha gjordt det, og nevnt i samme farta at du håper de ikke lar din graviditet komme i veien for at du skal få fast jobb, da du satser på å få komme tilbake etter endt permisjon. Tror du vil føle det bedre om du gjør det slik , pluss at det vil nok gjøre deg godt å få fortalt det.... Lykke til!!!! :)

Hei:-)

Jeg er kun tilkallingsvikar i barnehager og skoler, men forteller de at jeg er gravid når jeg kommer, er 10+2 nå. Men sliter med kvalme så jeg føler jeg må fortelle hvorfor jeg tar det litt med ro og at mat er viktig for meg hele dagen..

Føler ikke at de har noe i mot det...

En jeg kjenner fikk fast jobb i barnehage da hun nettopp hadde gått ut i permisjon, så er du en flink arbeider som banrehagen liker og stoler på, så skal ikke graviditet være noen hindring.

Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...