Gå til innhold

Erfaring med å importere Teutonia Mistral?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg vurderer sterkt å kjøpe Teutonia Mistral.

Hos Rita Holm kan jeg få kjøpt 06-modellen for kr 4200,- (uten bag). Fottrekk til 250,- Er dette billig???

Eller burde jeg importere selv? Hvis noen vet hvor mye det koster å importere vogn fra Tyskland (selve vogna + frakt), og hvor man gjør dette, så er jeg takknemmlig for info!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde Mistralen som første vogn og var forholdsvis fornøyd med den bortsett fra at det er vanskelig å få ryggen til å bli stående når ungen begynner å sitte. Den fallt ofte ned, gjerne 2-3 ganger i løpet av hver trilletur. Også ble den slarkete i håndtaket og i festene der du klapper den sammen/snur håndtaket veldig fort. Syns dette var dårlig da vogna er veldig dyr...

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd. Har hørt flere som har klaga på at ryggen detter ned, men det har jeg aldri opplevd...

Jeg importerte selv fra Tyskland i 2005. Var ganske mye billigere enn Rita Holm. Tror jeg betalte 5200 for vogn, softbag, hjul, regntrekk, myggnett, fleecepose og stellebag.

Skrevet

Glemte å si at vi kjøpte fra pingpong. Den prisen du får oppgitt der er inkl den tyske momsen på 16%. Den blir trekkt i fra, åsså får du regning på den norske momsen etter en stund. Du må også betale et gebyr til posten for de må sjekke innholdet i pakken. Tror det var ca 250 kr. Husker ikke hva jeg betalte i frakt for mistral, men for en Quinny zapp var det et par hundrelapper. Er nok litt mer for mistralen.

Skrevet

Jeg hadde helt klart kjøpt av rita holm. HUn er seriøs og billig.

Skrevet

vognen koster vanlighvis 7299kr.. kan sikkert variere litt fra baby butikk til baby butikk.. det er med alt utenom myggnetting og stelleveske.. så ja er jo billig da. man kan ikke dele vognen da, hvis det har noe og si for din del...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...