Gå til innhold

April: Shopping.. ;)

**synne**

Anbefalte innlegg

I dag har jeg og snuppa snopa oss masse nytt..hehe.. -jeg fant meg 5 ammeBH til 200 tilsammen!!! -Halv pris på sparkjøp!!! -GENIALT!! Prøvde de på og, og de var helt grei. Har jo tre fra før av, triumph sine, og hadde tenkt å kjøpe noen flere av de, men dropper det nå.. Iallefall siden de fra sparkjøp var såpass gode som de var!! Og så billige!!! 39.50 pr stk!!! Og så har snuppa fått seg ny kjeledress. ENDELIG var reflex sine vårdresser komt i butikken!! :) Så nå har hun fått en i str 92 -og svømmer i den..hehe.. men så varer den til høsten og regner jeg med. Og hun kan fint bruke den nå og... Og ny pysj har hun fått og babyen har fått en "nyfødt" sparkebukse.. :) Fikk mye for pengene i dag!! :) Det er gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja der fikk du en del ting i hus. Godt å få det i hus også.

92 kan eg tenke meg er stort - hehe Hanne svømmer litt i 86 enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..annika og.. ;) 86 i enkelte merker er digert... Men tenkte at vi er ikke SÅ mye ute at vi trenger både str 86 og 92 i dressen.. Og så er ikke reflexen så stor i str... Men den er litt stor...spes på armene, men det går helt fint. Har brukt den to ganger allerede! :) Var på biltilsynet og leverte mørkekjøringsbeviset, så neste uke får jeg "permanent" førerkort!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De amme bh-ene på Sparkjøp, vet du om de har det i store str.?

Jeg sliter med å finne meg bh, og når jeg skulle ha amme bh - er sist, måtte jeg kjøpe de på nett via england, kr.600,- pr. stk. +porto. ( Og spes. fine var de ikke...)

Problemet mitt er att jeg har for store cup- er, i forhold til omkrets rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...