Gå til innhold

Mage ALLEREDE??? (8 uker)


Kufiolilla

Anbefalte innlegg

Magen buler rett ut den! Nå skal det sies at magen min alltid har likt å stå rett ut fra min ellers tynne kropp, så det kan jo hende den mistet sine siste hemninger nå som den endelig får lov til å bule ut *fnis*

 

Strømpebuksa gikk av i stad, jeg orket ikke at den strammet mer, trusa strammer... Hjelp!!! Den nyinnkjøpte "slaskebuksa" passer heldigvis fint.

 

Men er det virkelig mulig?? Det er nederst på magen det er mest ubehagelig med stramming, og det er vel der livmora befinner seg for øyeblikket. Men når jeg står oppreist så buler alt som er... (hjelp, tenk om det er tvillinger)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sikkert bare luft =). Det kan føles stramt og ubehagelig. Og stramme klær føler man seg mare kvelt at =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problemet. Jeg er 8+2, men tok bilde da jeg var 7+3 som jeg har lagt på "våre album"... ganske sykt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mage her også! Er gravid med 3.mann og fikk tidlig mage alle gangene. Kan kanskje ha sammenheng med at jeg er ganske lita og spinkel fra før. Er 9+2 i dag og kan ikke skjule magen lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her kan jeg også melde meg inn! fikk tidlig mage sist og slik ble det denne gangen også gitt :) så nå går det ikke an å skjule det lenger nei.. er 9+ et par dager jeg også. hos oss er det ingen hemmelighet lenger heller, så jeg synes bare det er stas jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Mage jeg også! den kom i uke 7! er 9 uker nå!

Måtte starte med mammabukse i går! helt utrolig!

Kan bare bruke den og joggebuksene mine nå!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 8+3 i dag, men magen begynner å komme ja:) greier ikke holde den inne nå lenger altså... synes det er koselig jeg da:) selv om det sikkert er en blanding av gass og lignende. Kan i alle fall ikke være pga at jeg spiser mye mat, for inntaket er nesten halvert fra vanlig... eier ikke matlyst :( men magen kommer allikevel den!!! hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...