antioksidanter Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 ÅÅÅÅ!!!Må bare dele denne hærlige nyheten med dere alle tvilling mammaer! Idag sku vi på ultralyd for å se på "pia" vårres.... var hos jordmor i mårest, slik at papsen skulle få høre hjerte på beibin sin... joda, "fin hjerte lyd, livmor fin og stor, alt ok- god tur på ul, håper dere kan se hvilket kjønn det er ", forteller jordmor oss. Vi farter i vei, og gleder ogg vilt! Da vi har en gutt på 17 måneder fra før, hadde det vært kjekt med ei lita tulle... (pluss at jeg har vært kvalm i di første 3 månedene, og jordmor har kjent kun et foster.) vi andkommer ul, og der ser jordmora magen min, og ser medengang 2 små beibier på skjermen!!! Vi begynner og grine og er helt i hundre!!!! bedre blir det når hun sier at hun ser godt at det er 2 gutter! Vi tar mange bilder og har en uforglemmelig dag! Fremdeles er vi i lykkerus!!! termin 10 juli.
majea Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Gratulerer så mye og velkommen! Jeg har termin 29.mai og venter også 2 gutter! Var på den andre UL idag på Ullevål og det er noen skikkelig viltre krabater inni der! De sjekket også livmorhalsen og den var lang og fin (4,3 cm) så ingen fare for for tidlig fødsel enda! Spennende og koselig med tvillinger, fikk du vite om det er enegget eller toegget? Vi venter toeggede tvillinger, litt forventet egentlig da jeg er toegget tvilling selv! Lykke til med svangerskapet og igjen, VELKOMMEN!
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Gratulerer så mye, og velkommen hit!! Ja, det kan være et sjokk når man plutselig får vite at det er to, kjenner meg igjen der.... Men så går det så fort over til glede :-) Vi har en jente på 3 fra før, og venter to jenter, kun dager igjen å vente nå.... Lykke til med svangerskapet!
antioksidanter Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2007 takker for velkomsten jeg skal på UL neste mandag igjen, så da får jeg vel vite litt mere jordmora var ikke sikker på en eller 2 eggede-men så tydelig at det var to gutter gleder oss masse
antioksidanter Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2007 takker for velkomsten har du meldt deg inn i tvillingforeningen? og har dere anskaffet det mest nødvendige til beibiene, vogn ect? det er jo et hav av varer der ute, og ikke enkelt og vite "hva er best..." når har du termin da? lykke til videre du også )
Mamma til A&M Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 Åååå, gratulerer! Nesten samme som skjedde med oss det der! Vi venter oxo to små prinser, eneggede da.. Fikk vite det forige onsdag, hadde ikke peiling at det kunne være to!
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 Vi har meldt oss inn i tvillingforeningen, ja. Har også deltatt på svangerskapskurset deres. Kjekt å treffe andre tvillingforeldre i nærområdet. Siste kurskvelden blir etter at tvillingene er født, så da går det jo fint an å holde litt kontakten videre med de andre. Har ellers fått det meste i hus. Vil anbefale deg å gjøre unna det meste av shoppingen innen uke 29-30, etter dette er det stor sannsynlighet for at du ikke orker noe særlig mer shopping, det er flere som sier det samme. Jeg har termin 19. februar, blir satt i gang nå til helgen (evt rett etter helgen) om det ikke starter opp av seg selv, så det er ikke lang tid igjen nå...
antioksidanter Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. februar 2007 Gratulerer så masse!!! når har dere termin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå