Gjest Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 har hatt 2 -3 kynnere (varer ca 2 min) de siste 20 min.. er det bare livmoren som trener seg eller det noe annet?? er 29+3 idag... håper ikke nurket har tenkt seg ut nå...
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 kommer disse når du går eller ligger å slapper av? Er mest sannsynelig livmoren som trener ja,men er du i tvil,ring føden for en skjekk=) Kynner skal gi seg når man slapper av,men ikke alltid. Skal ikke være vonde heller.
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 kommer nåer eg ligger på sofaen.. prøvde å gå litt, men de gav seg ikke for det.. la en varmepose med varmt vann på magen, gav seg litt da... er ik vondt, bare ubehagelig.. sliter med vondt i hoften så er mest den smerten eg kjenner.. hehe
**synne** Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 jeg får stort sett bare kynnere når jeg slapper av... Sjelden de kommer når jeg går eller holder på med noe, men når jeg legger meg om kvelden da kommer de, ja... Så lenge det ikke gjør vondt er det nok bare livmoren som trener litt..
**My little Miss drama and I** Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 er 29+2 i dag å får også mye kynnere ,mer enn før! de kommer når jeg ligger, står eller må veeeldig på do:).. men de gir seg etter ca 1-2 min.. sliter med vondt under magen -bekkenet så merker mest det:P.. hehe trur det er livmora som strekker seg gitt...
Mamman til M&E Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Har hatt mye kynnere siden ca uke 30 (er nå snart 36), blir mer for hver dag synes jeg og værst når jeg går faktisk.
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 godt å høre at det ikke bare er eg som sliter med dette.. nei det spiller som sagt inegn rolle om eg står, sitter, ligger eller må på do.. hehe. hatt det egentlig i hele dag, men merket det ekstra mye i ste da eg slappet av på sofaen...
lettereforvirra Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 Men hva er forskjell på kynnere og falske rier da? Mine kynnere er nå skikkelig vonde ihvertfall.. tak som kommer å går. Noen ganger for timen nå i dag.
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 6. februar 2007 #9 Skrevet 6. februar 2007 Jeg er også plaget med kynnere kommer spes etter litt stress eller hvis jeg har vært aktiv. Da kan de komme mange ganger når jeg slapper av også.
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #10 Skrevet 6. februar 2007 Jeg har det på samme måte som Heli 79, etter at jeg har vært mye aktiv. I tillegg får jeg alltid en kynner el to når jeg går opp trappa til 2 etasje på jobben, eller opp litt brattere bakker.. Legen sa at det ikke er noe å bekymre seg over så lenge jeg ikke begynner å få kynnere på natta.. Jeg har hatt endel netter hvor jeg har våkna med kynnere, så hun sykmeldte meg 40%, håper det er nok til at jeg kan være i jobb til termin. Ting blei iallefall mye bedre etter at jeg fikk litt mere "slack" når det gjaldt jobben, slipper å passe på at jeg jobber de 37,5 timene og "sløve" på kafferommet til jeg føler de andre sender rare blikk :-) er også i uke 33 nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå