Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Har kjøpt Simokombivogn med vendbart styre i dag. Liker vogna godt, men har et kjempeproblem! Vi klarer ikke å slå understellet sammen. Det så så lett ut da dama i butikken gjorde det...Noen tips? Alle gode råd tas imot med stor takk!
Mari26 Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Been there ja..sto utefor butikken og følte meg helt lost da jeg skulle ha den i bilen etter jeg kjøpte den:) Men uansett; regner med at du vet at du skal dra de dingsene på håndtaket mot deg-men så må du tråkke på det svarte plastbrettet som stikker ut på ene siden av understellet. Tråkk med engang du har løsnet håndtaket-så legger den seg sammen:) Lykke til!
SaDa Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Jeg har ikke vært borti simo med vendbart styre før, men regner du må ha det sånn at setet vender mot styret for å legge ned. se i bruksanvisninga som skal følge med
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Takk for tipsene! Problemet er bare at de dingsene ikke løser ut! Vi tråkker og drar og drar og tråkker, men lite skjer. Setet står og mot kjøreretninga. Det står null om dette i bruksanvisninga...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå