Gå til innhold

April: Hvilket bilsete har dere?

**synne**

Anbefalte innlegg

Nå skal vi ikke ta diskusjonen om hva som er rett eller galt altså!!! Jeg bare lurer på hvilke stoler dere har... Vi skal kjøpe et nytt nå, men er fryktelig usikker på hvilke vi skal velge... Kanskje det kan hjelpe på å høre hva dere har? Vi har maxi cosi priori nå tror jeg.. tenkte svigermor skulle få det i bilen siden hun passer snuppa så ofte... og at vi skal ha et bakovervendt selv... -Skulle kjøpe bakovervendt sist og, men så ble det noe misforståelser da vi kjøpte det i newcastle..og ikke så lett å få bytta det da...

Var ute og kikka litt i dag -i tre ulike butikker og alle sa ulike ting... :s Ble jo helt forvirra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HTS besafe izi combi x1 (jo lengre navn, jo bedre???). Veldig fornøyd med den, og har faktisk nettopp snudd det etter at bilturene har blitt veeeeeeldig lange med klagende barn i baksetet. Nå skravler og synger hun og er superfornøyd, og så satser jeg på at det veier opp for sikkerheten mtp at mor/far ikke er hysteriske av skriking i baksetet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har samme type som Yaddaline og vi er veldig fornøyd. Men vi har kjørt framovervendt en god stund nå. Bilsyke er noe pes.... Nå har vi kjøpt et brukt sete av noen bekjente for å ha i bil nr 2. Det er et HTS besafe izi comfort, det er bare framovervendt. Virker som et bra sete og snuppa kommer litt høyere enn i combien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Maxi Cosi mobi og jeg var ganske fornöyd med det. Men nå vill jeg gjerne ha ett nytt som det är mulig å snu fremover oxå. Det går ikke med maxi cosi'n.

Jeg hadde tenkt meg Brio sitt sete for det ser så fint og godt ut.Men vi får se fremover hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har BeSafe ett eller annet, det du kan ha begge veier i hvertfal...Leitet MASSE på nettett før jeg bestemte meg og kom frem til at det måtte være det beste! Er veldig fornøyd med det. Han sitter godt i det, lett og ta av og på og løsne og stramme alt ettersom hvor mye klær han har på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det samme setet som Yaddaline og Kaninkanin, og vi er kjempefornøyde, og det er Marius også :-)

Setet sitter høyt, så han ser lett ut, og etterhvert kommer vi til å snu det framovervendt. Men enn så lenge går det bra bakovervendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi har acta craco cosmic, og vil gjerne ha et nytt et snart, da dette ikke er npe særlig å ha fremovervendt. Hun sitter bakovervendt fortsatt, men klager fælt på lange turer da hun har liten benplass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...