Gå til innhold

hei noen fra fredrikstad/nærmere torsnes her??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

bare vær forsiktig med han,sier ikke det for å være slem.

sjekk tlf hans gjerne hvem han har ringt ol....

han ringer meg og en del venninner og spør om han kan møte oss og en annen del saker som er unødvendig og ta opp her nå.

vil bare du skal være oppmerksom på han,er en grunn til at vi vet hvor dere bor henner.

oj!!! etter hva jeg har forstått skal de ha barn samme og tror kanskje det er mest riktig at hun finner ut dette selv..mener ikke å være tett og blande meg,men sånnt beskjeder fra andre er jo bare sååå teit..jeg hadde jo aldri giddet å høre på det,man må selv oppleve det..det eneste du oppnår er usikkerhet i forholdet deres..du vil kanskje splitte de?er du sjalu kanskje..? jaja...håper jo ikke det..ha en fin dag.=)

ja er kanskje slemt,men fra min side er det ikke ment sånn.

vil bare at hun skal være obs på dette,hadde likt å vite det hvis det var min mann som var litt sånn.ville ikke at folk gikk bak ryggen min å viste sånne tingen uten å si noe,derfor ber jeg henne bare holde øynene åpne.

så hun følger litt med på hva han driver med,har meld fra hans tlf på min som ikke akkurat er noe fine for å si det sånn.og jeg er ikke den eneste..

vil ikke de noe vondt hun er en kjempe jente ut i fra det jeg har hørt av han!men hvem jente fortjener og bli holdt borte fra sannheten?

Annonse

jeg har kjent han i siden 2003.

nærmere vil jeg ikke gå inn på det her inne,dessverre.

men har flere meld og har egentlig ganaske jevnlig kontakt jeg og 3andre jenter.

hvis du er intr så kan du godt få se meld en dag,kan ta vare på de?

er en grunn til at jeg vet hvem du er og når du skal ha babyen,at dere diskuterte en kveld om ett hus eller noe at du pleide og jobbe kveldene eller noe på den ene jobben din før,var vel kanskje i okt-nov er ikke helt sikker.

ville bare fortelle deg/vise deg meld og vise deg hvordan han er,ikke la deg gå rundt og tro han er en engel.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...