Gå til innhold

Ugh, nå gir jeg opp snart. :-(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forresten, i dag vil hun plutselig ha pupp igjen som normalt. Har ammet 2 ggr i dag. Hun har drukket bra og har tunge bleier. Virker i bedre humør også.

Anonym: Det finnes et eget samleinnlegg for dårlige råd på Småtroll 0-1. Kan jeg få kopiere svaret ditt inn der? væææærsåsnill?

Ohhlala, hårsåre damer. Noen som følte seg litt for truffet? Poenget mitt er: Amme for barnets skylkd, ikke for deres egen. Det er nok av sitater i svarene her som tyder på at det er mange som tenker mer på sitt eget behov enn barnets når det gjelder amming.

Jeg er tilhenger av amming, men for en gangs skyld må jeg nesten si at jeg er enig med anonym her. Ikke akkurat i Dodges tilfelle kanskje, men når man leser i dette forumet så har det slått meg at vi kanskje overser barnets signaler av og til? Vil ikke en baby som er tørst eller sulten ta puppen hvis h*n vil? Ingen babyer sulter seg vel til døde....?

Er ikke ute etter å provosere, bare undrer meg....

Annonse

Hei Dodge!!

Her har det også vært puppenekting i perioder. Og i perioder matnekter han og vil bare ha pupp. Og så kanskje han bare vil ha pupp på natta og ingenting hverken vanlig mat eller pupp på natta.

Min erfaring er at det går i bølger, og at disse babyene selvregulerer veldig. Jeg tror ikke du skal bekymre deg, for det kommer helt sikkert perioder igjen der hun vil ha mer pupp på dagen igjen.

Så deilig å ha en stor jente med mye å gå på:)

stol på henne, og la henne styre selv.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...