Gå til innhold

Valg av tvillingvogn. Vanskelig!!!

MalinL *2 gullgutter*

Anbefalte innlegg

Synes det er kjempevanskelig å finne ut hvilken vogn vi skal gå for.

Har termin 12. juli så dette blir jo sommerbarn.

Tenkt å kjøpe kombivogn, så da bør det være god plass til poser til neste vinter.

De jeg har kikket på er Emmaljunga city cross og Teutonia Team S4.

Men så har jeg sett at det er flere som skryter av TFK. Så nå er jeg skikkelig i tvil.

Er det viktig at vogna har svingbare hjul foran? Blir den veldig tung og håndtere ellers?

Håper det er noen som kan dele sine erfaringer.

Eller fortelle meg hvilken vogn du har kjøpt til dine ufødte og hvorfor.

Veeeeldig takknemlig for svar!!

Fortsetter under...

Hei hei....

jeg hadde og så en runde på det der og syntes det var veldig vanskelig. Jeg syntes emmaljunga var tung, og teutonian altfor stor å få med seg, da jeg måtte ta av hulene for å få den med meg i bil. Var stor...

Jeg endte opp med en dyr vogn, men den er lett å manøvrere, slå sammen, tar ikke så stor plass og jeg har ungene mot meg da de bruker bag-delen. Vi venter nå i mars, så jeg har ikke erfart noe enda, men alle skryter av den. Vi valgte også å kjøpe dobbel bag, slik at det er bedre plass til poser. Hvis de forstyrrer hverandre veldig får vi lage en "fiktiv" skillevegg.

Vogna er en one three hill vogn. Urban jungle. Den får du bla. kjøpt hos fru. Lyng.

Valg av vogn er ikke enkelt, nei... Vi valgte også OTH, men har ikke begynt å bruke den ennå. Begrunnelsen er mye den samme som gitt over, den skal være svært enkel å kjøre/manøvrere, lett å slå sammen, lett å løfte, og tar ikke for stor plass. Et viktig moment er at den er ganske smal (ca 74 cm såvidt jeg husker?), slik at den går fint gjennom de fleste dører. Og så synes jeg den er fin å se på :-)

Det jeg tror jeg kommer til å savne mest på den er håndbrems, da jeg var veldig godt fornøyd med å ha dette på vognen til førstemann, men det får så være. Man får dessverre ikke alt på én vogn...

Du får kjøpt den på nettbutikken til biteringen (www.biteringen.no), men ser at noen også bestiller fra Nederland, og sparer noen kroner på det.

Annonse

Jeg hadde først en teutonia, denne byttet jeg innigjen for det var å masse ull med hjul og annet. Kjøpte meg så en OTH, er kjempe fornøyd me denne, den kommer seg inni mellom alle blasser den er KJEMPE lett ogfå inn og ut av bilen. Kunne ikke sagt nok gange hvor fornøyd jeg er med vognen.. Har fååt ett nytt liv, når det gjeller og reise, for vognen er så lett og få med seg:)

Hlsen tvilling mor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...