Gå til innhold

Hvor lang permisjon har dere ??


mummiboy 21.07.06

Anbefalte innlegg

Jeg har permisjon fra juli 2006 til august 2007, men ble sykmeldt i mai! Så jeg har vært og blir hjemme en god stund til :)

 

Men jeg var veldig i tvil om jeg skulle ta 10 mnd eller 12 mnd perm, men fant ut at det ikke var snakk om så mange kroner i forskjell, derfor ble det 12 mnd :)

I begynnelsen da lillegutt var nyfødt og frem til han ca var 4 mnd, synes jeg det var grusomt å skulle gå så lenge hjemme. Var nesten litt missunelig på samboer som var så heldig å få komme seg vekk litt! Men nå koser jeg meg. ( har fått nye venner som har barn på samme alder, og er ute og farter mye)

 

Men skal også bli godt å komme ut til det "normale" igjen med jobb og stress hit og dit, og ikke minst være en karrierekvinne igjen :) (ikke bare mamma)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk ut i permisjon 6. juli 2006, men hadde ferie to-tre uker før det så har vel ikke jobba siden juni engang. Skal i utgpkt tilbake 6. juni, men siden vi skal flytte så vet jeg ikke hvor lenge permisjonen varer:) :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi valgte 12 mnd permisjon så jeg skal tilbake til jobb i juni. Jeg var sykmeldt en god del i svangerskapet, først pga kvalme, så pga bekkenløsning så jeg har vært mye borte fra jobb... Gleder meg til å komme tilbake på jobb, savner kollegaene mine! Og de som bor der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valgte 12 mnd vi. Fant også ut at det stod om så lite penger (tror det var snakk om 1500 mindre i mnd)

Så skal ut i jobb 1 juni så sant jeg har en jobb da... Var også sykemeldt før jeg gikk i perm. Først 1 mnd 50 % og så siste mnd 100%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok 12 mndr denne gangen, tok 8 mndr sist, angret så utrolig mye. Så skal egentlig tilbake 4juli, men har sagt opp jobben, så da er det uvisst hvor lenge det blir, kanskje helt til jul:-)

Koser meg masse hjemme, blitt kjent med så mange koselige her som jeg møter i oslo, og nyter tiden:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i en litt annen situasjon ettersom jeg er på mammapermisjon fra england.. men har fått jobb i norge nå og skal jobbe 5 uker når hun blir 10mnd og så har jeg 5 uker fri igjen og så begynner jeg for fullt når hun begynner i barnehagen i august og da er hun 12,5mnd gammel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg valgte full permisjon, og skal egentlig starte igjen 3.juli, men tenker jeg bruker ferie og strekker det enda litt lengre sånn at jeg starter i begynnelsen av august..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ut i permisjon i midten av juni og skal begynne å jobbe 1. august. Skulle egentlig begynt å jobbe i juni, men det fristet lite siden "alle" har ferie da. I tillegg er nok dette siste gangen jeg har permisjon, jeg har derfor lagt inn en del ferieuker og litt ubetalt fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har perm til 10. juli, men ettersom ingen jobb å gå tilbake til så venter jeg til jeg finner drømmejobben så blir nok kanskje noen måneder utover dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har permisjon frem til 21 mai. Så skal pappaen ha seks uker permisjon alene først, deretter skal jeg ha seks uker ferie sammen med ham. Så jeg begynner på "ordentlig" ca 10 august... (I de seks pappa-perm ukene skal jeg ha 2 timer ammefri hver dag har jeg bestemt... Så det blir en myk start på meg!) :o)

 

Da jeg var sykemeldt før gutten kom følte jeg at jeg skulle være hjemme så lenge. Men nå synes jeg tiden flyr så alt for fort! :o( Vips, så må jeg snart begynne å jobbe igjen. Ja, ja, det blir vel sikkert bra deg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor lenge mange av dere skal være hjemme(misunnelig:) Jeg valgte 12 måneder. Gikk ut permisjon 30.juni og skal etter planen være ferdig den 23.mai. Da skal pappan ha sine 6 uker.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal være så lenge fordi jeg har slengt på seks uker ferie på slutten. Var sykemeldt i slutten av svangerskapet, så jeg tok ikke ut så mye ferie i fjor! :o) Du har vel litt ferie igjen du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo,jeg har ferie til gode jeg å,men bedriften der jeg jobbet ble lagt ned for en uke siden:( så det blir nok ikke noe ferie å hente der. Og nå er jegg redd for at den siste tiden hjemme skal gå til å finne meg ny jobb:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så kjedelig, da... Men da har du vel masse penger til gode for ferie som du ikke har tatt ut?! Og da kan du vel bruke de pengene på å ta deg en ferie før du starter i ny jobb?! Lykke til med jobbsøkingen!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...