Gå til innhold

Snakk om sur jordmor!!! :(((((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll på sykehuset i dag og fikk en vikar da hun jeg skulle til ikke var kommet... Jeg liker ikke mennesker som ikke klarer å trekke en halv cm på smilebåndet en gang. Ikke en eneste gang var hun hyggelig og imøtekommende. Hun nærmest oppførte seg som om jeg hadde kommet hjem til henne midt i sesongavslutningen på hennes favorittserie.

Spurte hvorfor jeg kom?? Eh, kontroll??? Og da lurte hun på hvorfor jeg kom til kontroll på sykehuset.. Fikk stotra frem at det var det som var avtalt sist. Hun var kjempesur...

Jeg lurte på om hun kunne sjekke om det hadde skjedd noe nedentil siden sist jeg var der, men det ville hun ikke siden jeg ikke kjente kynnere. Prøvde å forklare henne at jeg ikke kjenner kynnere, men vet jo at jeg har dem. Det har jo både legen og forrige jordmor sagt. Men, neeeeei, det gikk ikke an. Hadde nok kjent dem om jeg hadde noen, mente hun.

Prøvde også å si at da jeg trodde jeg hadde svake kynnere sist jeg gikk gravid, viste det seg at det var rier og fødselen hadde startet. (i følge legene på sykehuset) Men, neeeeeeei. Det gikk ikke an det heller.. Jeg holdt på å klikke....

Fikk henne endelig til å sjekke, det hadde ikke skjedd noe særlig. :(

Jeg sa da i forbifarten at jeg håpet på at den kom ut snart, og da svarte hun kjempesurt: Den kommer når den kommer, og vi kommer ikke til å gjøre noe som helst med det før om i hvertfall 2 uker!

Takk for den, surpomp!!!!!!!

Resten av tiden skrev hun på dataen og så ikke på meg en gang. Håper virkelig ikke at hun kommer til å være på vakt den dagen nurket bestemmer seg for å komme...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Arg.. kjenner jeg blir sinna.. jeg kommer til å tenne på alle plugger hvis jeg møter på ei sur ei når min lille plugg er på vei ut.. jeg tar ikke fem øre for å be henne dra til helvete.. jeg kommer ikke til å finne meg i noe piss bare fordi jm ikke har fått seg noe på ei stund! Jeg har alltid hatt et bilde av at jordmødre er sympatiske, blide damer.. men jeg har jo erfart nå at det ikke er slik det er!

Skrevet

Herregud, stakkars deg!

Hvordan kan sånne folk velge å utdanne seg til et så omsorgsfullt yrke som jordmor! Kan du fatte det?

Helt vanvittig! Og siden du snart skal føde burde hun jo i hvertfall sjekke alt nøye...

Håper du får en fantastisk jordmor når fødselen starter, ellers må du bare si at du for alt i verden ikke ønsker den jordmora tilstede under fødselen og fortelle hvordan du ble behandlet! Alle skjønner jo at det er ikke måten å behandle folk på!

Lykke til :)

Skrevet

Husk at du faktisk har rett til å bytte jordmor under fødslen, såsant det finnes andre på vakt.

Det fortalte min jm meg på sist kontroll!!

sånne mennesker burde skjønne at de er i feil yrke. Hadde eksplodert var jeg deg.

Skrevet

Fytterakkern, at det går an! Hvis jeg var deg, ville jeg tatt en prat med henne om oppførselen hennes, evt. lagt inn en klage. Slike mennesker bør nemlig få vite hva slags effekt de har på pasientene sine - slik at andre ikke blir utsatt for det samm i framtiden. Alt for ofte velger vi å bite det i oss og holde kjeft ("kanskje det bare er jeg som er overømfindtelig", osv). Til hvilken nytte? De trenger å få korrigert oppførselen sin!

Skrevet

ja, jeg holdt faktisk på å klikke, må jeg innrømme... Som sagt liker jeg ikke sure mennesker, i allefall ikke i slike situasjoner. Det var jo de som ba meg komme inn på kontroll, og så sitter hun der og himler med øynene fordi jeg kommer! *koke-koke*

Ble jo strippet av legen sist gang (på hennes initiativ), og ville jo naturligvis sjekke om det hadde hatt noen effekt. Men det var skikkelig vanskelig å få det til... Hun mente nemlig at jeg ikke burde ha blitt strippa i det hele tatt.. *koke litt til*

Åh.. sur nå. Drit sur, kjenner jeg. Termin i dag og greier, og det ser ut som om jeg må gå lenge på overtid...

Skrevet

Hater sånne folk!! Vi fikk ei skikkelig megge til jordmor som sa ting hun absolut ikke har rett til å si.. Vi bytta etter å ha vært der en gang vi!! Og kommer til å sende klagebrev!! Kan ikke være sånn hvis man skal være i et sånt yrke!!!

Skrevet

Enig i at hun kanskje burde fått seg et annet yrke. Gubben ble skikkelig forbanna på mine vegne... he he... søt, da...

Blir spennende å se om hun er på vakt den dagen jeg legges inn.. Hun skal få en sjanse til, k a n jo hende at hun hadde en skikkelig dårlig dag, men er hun forstatt slik er det på hue ut døra. Håper hun snille, søte og gode jordmora er på plass neste mandag. Hun var bare helt fantastisk på sist samtale. (forresten, håper virkelig at jeg har født før den tid...)

Skrevet

At det er mulig....

hadde jeg møtt ho, hadde jeg bare reist meg opp og gått. Hadde nok mest sansynlig raportert ho også. Man skal da ikke behandle andre sånn uansett hva slags mumør man er i.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...