Gå til innhold

Lite svangerskapssymtomer!


Engelen*My

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det er vanlig å ha mindre svangerskapssymtomer ved en ny graviditet rett etter en MA?

Hadde masse symtomer i forrige svangerskap, men MA ble oppdaget i uke 11, i midten av nov. Ble gravid igjen i midten av des, men har lite symtomer. Så bankende hjerte på UL i dag, men blør fra sjeden.....

Kan kroppen bli vant med hormonene og ikke reagere så kraftig på dem? Glad jeg ikke er uvel, men bedre å være uvel enn redd...

Noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt at alle svangerskap er forskjellige, selv for samme kvinne. Kan gi et eksempel, nemlig min mor. Hun hadde hyperemesis (ekstrem svangerskapskvalme) i sine 3 første svangerskap; lå på sykehus i 6 uker hver gang. Men med 4.mann var hun knapt nok kvalm, og jeg tror ikke hun var sykemeldt før hun gikk ut i permisjon. Og min minstebror er helt frisk, aldri vært noe galt med ham.

 

Håper det kan være litt betryggende, men forstår godt utsagnet "bedre å være uvel enn redd"; jeg hadde blødninger på fredag, var til innvendig UL og fikk se et bankende hjerte, men var helt uten symptomer i helga. Var faktisk veldig glad når jeg våkna kvalm i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...