Linemor m/ twins 2007 og 2010 Skrevet 5. februar 2007 #1 Del Skrevet 5. februar 2007 Hei vennen Har omsider fått logga meg på pc`n her hjemme, og så flere etterlysninger fra deg på tvillingsidene. Sååå koselig!! Og veldig kjekt å lese at det går så bra i svangerskapet ditt!!! Prøv å ikke bekymre deg noe mere, når du nå har kommet så langt, så går det som regel bra. Det er bare helt utrolig at vi begge blir mødre nå i 2007 Og ja, jeg er blitt mor ) Det er bare helt fantastisk!!!!!!! Tusenvis av følelser på en og samme tid. Ubeskrivelig glede og takknemlighet, lykke, frykt, engstelse, ydmykhet, stolthet etc etc. Tirsdag 16. skulle jeg på rutine UL. Gynekologen oppdaga da at jeg hadde gått med fostervannslekkasje i noen dager. Mente det selv også, men jordmor mente det kun var ekstra utflod. Så da ble jeg lagt inn straks, og satt på kur dagen etterpå. Etter 2 lange dager på kur, med mase-rier og mye undersøkelser, fant de ut at livmora mi ikke ville dette.... Så da ble det keisersnitt fredag 19.01.07, var da 37+ 5. Jeg var med det samme litt lei meg for jeg ville så gjerne føde, men det viktigste var jo tross alt at guttene kom ut sprell levende og friske og raske. Keisersnittet var en veldig fin opplevelse! Hadde spinalbedøvelse, så jeg var våken hele tida. Tvilling 1 var 2830 gram og 47 cm, tvilling 2 var 3160 gram og 49 cm. To fantastisk nydelige gutter!!!!!!!!!!!!!! )))))))))))) Jeg ble helt forelsket med en gang jeg hørte de skrek og ble lagt opp til ansiktet mitt, tårene trillet og trillet. Og det har de gjort en del siden. Både på sykehuset, da vi skulle hjem og nå her hjemme. Mye hormoner, men mest gledestårer. Det føles helt uvirkelig enda. Tenk at vi er velsignet med to flotte, velskapte, nydelige guttebarn ) Og de er så søøøøøte Og de er snille med oss, de spiser og sover og er stort sett fornøyd sålenge de får nok mat. Litt "knirking" innimellom, men ikke noe særlig skriking, og det er jo godt siden de er to I går var vi ute på vår første trilletur, guttene kosa seg og sov hele veien, og det var utrolig godt med frisk luft etter 2 uker på sykehus og 1 uke hjemme. Veldig kjekt å lese at alt så bra ut på din UL!! En helt uvirkelig følelse. Skal si deg det at det er fremdeles uvirkelig, føltes slik hele svangerskapet. Og ja, noen av sparkene var faktisk vonde, spesielt de som gikk nedover mot blæra på slutten. Jeg er ikke så ofte her inne for tida, dagene flyr med guttene, og så prøver jeg å sove når de sover. Men jeg skal følge deg framover ivf, deg og Lenn. Når er terminen din igjen? Kos deg mye framover med spiren din som vokser, ta vare på tida, vi er heldige som får kjenne babyspark. Jeg syns faktisk det er litt vemodig at tida som gravid er over... Så nyt den, dette kommer til å gå kjempebra, gleder meg til å følge deg Mange gode ønsker og klemmer fra meg om mine to skatter Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8100988-ivf-mbaby/
♥ivf m/prins♥ Skrevet 5. februar 2007 #2 Del Skrevet 5. februar 2007 Åååååååå, kjære Linevennen min!!!!!! ))) Der var du jo!!!!! Jeg har venta på deg, men det så du jo:)))) Nå ble jeg glad nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATULERE SÅ MYE MED Å BLI MAMMA!!!! ))))) *snufs*snufs*snufs* blir helt rørt her...... Så godt å høre at alt står bra til med dere alle! Det må da være helt ubeskrivelig alt som skjer rundt deg nå??? Jeg fatter jo ikke en gang at jeg er gravid og tenk nå ligger de to vakre menneskebarn i sengen din.....*sukk* Skjønner jo godt at du ville føde, men guttene dine er i fokus og de er det viktigeste. Dessuten så er det jo to små keisere du har fått i hus, så keisersnitt ble jo ikke helt feil likevel;o) Så godt at alt gikk bra! Det har dere så inderlig fortjent! Var du 2 uker på sykehuset? Går det bra med ammingen? De var store guttene dine til å være tvillinger - du har vært en ordentlig flink ruge-mamma du:-))) Jeg og min tvillingsøster var begge 3000gr., så det er like stort som dine lagt i sammen, så den kaller vi uavgjort, hi hi hi:) Er de like? Har dere funnet navn til de? Oi, føler jeg har så mange spm., men jeg vet jo ikke helt hvor jeg skal begynne... Gråte, ja - det gjør jeg allerede og vet at jeg kommer til å bli en sippeguri uten like. Kommer til å grine bare noen ser på babyen min eller kommenterer den. men det er jo noe med alt. Ting skal jo gå seg til:) Hva sier den stolte pappa`n da? Hvem ligner de på? Og med meg går det bra, ja - selv om jeg ikke kjenner så mye til graviditeten. Litt bekymret innimellom, men det skal gå bra dette. Har termin 15.aug - en sensommer-baby:) UL`n var fantastisk og vi fikk til og med høre hjerteslagene på 12 fullgåtte uker - 155 slag. Det var stort! Skal til jordmor om 2 uker og ny UL om 5 uker, så dette går slag-i-slag. Kan jo bare tenke meg at dagene dine går unna, ja. Får du noe hjelp hjemme? Går det greit mtp såret etter keisersnittet? Ja, tenk da - mamma i 2007 begge to! Helt utrolig er det:))) Det skal gå bra videre dette nå. Jeg skal få en frisk, deilig baby i august og dine gutter skal vokse seg store og sterke og være ordentlig snill mot mamma`n sin:-))) Jeg har fått en fantastisk lege som virkelig tar seg av meg og pga tung fysisk jobb og stress, så har hun sykemeldt meg 50% og sier jeg må belage meg på det hele svangerskapet. Så ja - dette skal jeg nyte:) Så må du nyte dine to fantastisk nydelige guttebarn og ta vare på tiden og alt dere imellom. Dette har du jobbet hardt for og dette skal hele verden vite er deg virkelig fortjent!!!!! Virkelig godt å høre fra deg og jeg er utrolig glad for å høre at alt står bra til og for at dine to skatter har kommet til deg:) Nå er du LineMOR for alle penga! ;o) Skjønner dagene dine går i ett og at du ikke kommer innom rett som det er. Ta ihvertfall å kikk godt etter innlegg når du titter innom en dag igjen, for de kan fort falle litt bak i rekka. Igjen, gratulere sååååå mye og lykke til videre med alt det som skjer rundt dere alle nå. Tenk da, fra en dag til en annen, så er dere plutselig en familie på fire!!! ;-) Ta godt vare på hverandre alle og nyt tiden foran dere, så skal jeg ruge så godt jeg kan imellomtiden:) Ha det bra så lenge, så prates vi igjen! Tenker på dere alle og sender deg og dine to skatter drøssevis med klemmer!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8100988-ivf-mbaby/#findComment-8103778
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå