juzza Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Var på UL idag og fikk vite at hodet var lite. Bare størrelse som i uke 17. Og lårbenet ble målt til uke 19-20. Jeg er etter beregning i uke 20. De fant også ut at fosteret hadde veske i hodet.......!!! Noen som har opplevd dette? Hva kan det være? Er babyen min syk? Isåfall hvordan? Jordmora mente det kunne være kromosomfeil.......... Må tilbake å bli undersøkt og sendt til genetisk medisinsk avdeling og ta fostervannsprøve mest sannsynlig.. Hele verden min raser sammen idag! Skjønner ingenting..
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Hei, kjære deg! Jeg har ei jente som er født med hydrocefalus, eller vannhode. Hun fikk innlagt shunt( dren) da hun var nyfødt og er i dag ei frisk og rask jente. På ul så de at det var asymetri i ventriklene som er de væskefylte hulrommene i hjernen. Ønsker deg masse lykke til med fostervannsprøve og håper svarene er positive! Du har fått en grusom beskjed i dag, så jeg håper noen tar godt vare på deg. Mange klemmer fra meg
juzza Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2007 Huff, en helt forferdelig dag... Har så mange tanker. Og på ultralyden kunne de ikke si noe særlig. Må vente til imorgen... hvorfor skjer dette?? Alt ellers virket bra. armer, ben, hjerte og den beveget seg masse. var hodet på din datter mindre enn normalt på ul?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Hei kjære deg, var det væskeansamling i nakken eller hodet - vet du det? Prøv å ikke bekymre deg før du har fått svar. Ønsker det beste for deg. Stor klem
juzza Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2007 Det var i hodet. Ene siden av hjernen på en måte.. Takk.
HW & MW + nr3 Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Ville bare si at jeg føler med deg i din bekymring..... Håper du blir godt fulgt opp og får god informasjon!! Når skal du til videre utredning?! Klem fra meg til deg!
juzza Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. februar 2007 Imorgen skal jeg til en overlege som skal undersøke meg. Er veldig spent...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå