Gå til innhold

Hva kan det være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen dager siden rant det ut av meg noe vannaktig, det rant gjennom trusa og buksa og så skiftet jeg og så rant det mer ut så jeg måtte skifte igjen. Var også lite liv dagene rundt den dagen og hadde en del vondt i magen.

Lurte først på om vannet gikk (er i uke 27), men slo meg til ro med at "alt er normalt". Har kjent mye liv de siste dagene nå, så alt er sikkert bra.

Men så kommer tankene igjen.

Er det noen som vet hva det kan være? Kan utfloden være så "voldsom" at den renner tvers igjennom alt jeg har på meg? Har også hatt mer utflod de siste dagene enn ellers.

Ja, svaret sier seg kanskje selv... Men lurer likevel på om noen har lignende erfaring?

(Sorry ekle detaljer forresten ;-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synest du skal ringe lege eller jordmor og hoere hva de sier. Det hoerest merkelig ut. Hos meg gikk fostervannet uten noen varsel (men det var tre dager foer termin) Jeg vaaknet med at jeg ble vaat. Foerst var det ikke saa mye som kom. Etter jeg hadde staatt opp og skulle paa jobb saa kom det pluteslig masse vann. Slik legen forklarte det (hvis jeg forstod ham rett - var litt i oerska den dagen og saa snakker de jo ikke morsmaalet mitt) - saa er det engentlig to sekker med vann - en forran (liten) og en hovedsekk med vann hvor babyen ligger. Legen saa at det jeg merket paa natten var den foerste sekken med vann som brast, etter det gikk den neste. Derfor, hvis jeg var deg, ville jeg snakket med lege eller jordmor, det kan hende at du enten lekker vann eller at den foerste sekken brast og det stopper der (hvis det gaar ann da). Jeg ville faatt det sjekket om jeg var deg. De kan se det hvis de undersoeker deg.

Skrevet

Sjekk med jordmor eller lege - kan det være at du lekker fostervann?

Skrevet

TAKK for svar!

Ringer jordmor i morgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...