Miraculix Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Vi bruker ikke prev, så håpet er jo der hele tiden. Hvordan gjør dere med beskyttelse..?
Miraculix Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2007 Okei.. Jeg føler på en måte at jeg hører "mer hjemme" her på dette forumet, for vi "planlegger" ikke å få barn, som min sambo så fint sier det.. Vi bare lar det som skjer skje.=) Så dere må ikke sparke meg ut!!! Hehe
♥Tullerusk♥ Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Kondom her... Vil også ha som du... Skjer det så skjer det... Ikke noe mer enn det...
Josefine78 Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 spiral her..... men den ryker om et par måneder.
ellemmelle og bitteliten Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Bruker egentlig kondom, men han har vært litt sløv de siste gangene og hoppet av i svingen isteden så håpet er jo der, selv om det er pittelite.. Håper det fortsetter sånn...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Hopper av innimellom her:) Har kjøpt pearly, men tar et par mnd før den skjønner syklusen min. Så håper hver mnd;-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 Og jeg vil absolutt ha deg her!!! Ikke noe utkasting;-)
*MiAMi* Skrevet 5. februar 2007 #9 Skrevet 5. februar 2007 Har akkurat sluttet med p-piller, så her blir det vel kondom framover - hvis det ikke allerede er en spire der da.. Bare såvidt jeg klarer å vente med å teste til i morgen. Vi kunne vel egentlig kuttet ut kondomen nå, men synes det er greit å la barnet ha bursdag tidlig på året Sambo sier i allefall at han ikke blir lei seg om det viser seg at jeg er gravid nå. Betryggende
rampejenta - ny spire Skrevet 5. februar 2007 #10 Skrevet 5. februar 2007 jeg går på p-ringen. (nuvaring).. veldig grei form for prevensjon, men snart er det tomt:)
majatv Skrevet 6. februar 2007 #11 Skrevet 6. februar 2007 Bruker p-piller frem til juni...etter det er det bare å kjøre på! ;-)
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 6. februar 2007 #12 Skrevet 6. februar 2007 Her er det kondom som gjelder. Greit når vi skal sette i gang og prøve siden vi ikke trenger å bekymre oss over at syklus er stabil osv. Men litt kjipt med kondom og da...
*bubbs* Skrevet 6. februar 2007 #13 Skrevet 6. februar 2007 litt miks av å hoppe av i svingen og pessar her i gården
babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 6. februar 2007 #14 Skrevet 6. februar 2007 Bruker p-piller,men er på siste brettet nå..jippi:) blir ikke noe kondom da..
feather Skrevet 6. februar 2007 #15 Skrevet 6. februar 2007 bruker piller.. og har gjort det i 4år nå.. litt lyst til å slutta da jeg synes pilla surrer litt med kroppen her.. som jeg forteller om i et annet innlegg... å da blir det kondom.. og kanskje håp om at kjæresten skal bli lei å ta hoppe av i svingen og kanskje ikke hoppe av i svingen etterhvert.. he he vi får se da..
Blåbærmuffins Skrevet 7. februar 2007 #16 Skrevet 7. februar 2007 Bruker kondom, men den kommer vanligvis ikke på før på slutten så jeg håper jo på en liten lekkasje, hehe.. (for mye info kanskje..;o)
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 7. februar 2007 #17 Skrevet 7. februar 2007 Her bruker vi kondomer til det lukter svidd gummi.... :-)
prinsessesøsken-ønskes Skrevet 7. februar 2007 #18 Skrevet 7. februar 2007 bruker ingenting vi... har ikke gjort det på en god stund, ikke noen krise om vi blir gravide, men har endel ting vi sku hatt gjort ferdi først(som feks bygge feri huset vårt:), så er ganske forsiktig.. kunne egentlig tenke meg at det ikke skjer noen før vi er klare for seriøs prøving, ser litt frem til det, nummer en var ikke helt planlagt(men veldig velkommen) så har lissom ikke vært gjennom hele den prosessen der før... (usj, kanskje jeg biter meg selv i tunga nå... tenk om det tar år og måneder før spira sitter)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå