Gå til innhold

Har så vondt i magen fortsatt. Kan noen være så snill å se her?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde uttak fredag, satt inn i går, og har skikkelig vondt ennå. Det gjør ikke noe å ha vondt i og for seg, men jeg blir bekymra for at det skal være noe galt. Har ikke feber, men er slapp og litt svimmel og har skikkelig vondt i magen (spesielt på den ene siden) bare jeg rører meg. Det er ikke sånn at jeg bare er litt øm, det er vondt på ordentlig. Gjør også vondt ned mot underlivet. Men det har ikke blitt værre, og hadde det vært noe skummelt så hadde jeg vel blitt verre?

Noen som kan berolige meg?

Fortsetter under...

Jeg hadde vondt i mer enn 1 uke etter uttaket. Skikkelig øm på begge sider av navlen, og vondt når jeg reiste meg ordentlig opp - var best når jeg gikk litt krokbøyd. Kjente også vonde "stikk" i eggstokk-området. Dessuten var det smertefullt å gå, smerten slo liksom opp i magen for hvert skritt. Kjipe greier. Tror dette er helt vanlig. Kjenner flere med ivf, og de sier det samme. Så du kan nok bare ta det med ro, så går det over. Lykke til!

Tusen takk for det, nå ble jeg litt roligere. Det er vel ikke farlig, bare vondt, å jobbe litt i morgen da? Bare noen timer, og i rolig tempo...

Jeg også hadde det ubehagelig nesten en uke etter uttak.

Var skikkelig ømt når jeg trykte på magen, og helt pyton å sette seg ned, nesten som alt ble skvisa sammen der inne...

Litt sånne luftsmerter på en måte.

Så det er ikke farlig, det tror jeg ikke.

De har tross alt "rota rundt" inni der.

Håper formen bedrer seg snart!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...