Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det føles som om noen har sparket meg i skrittet og at det nå er fult av blåmerker og skikkelig hovendt og vondt der nede. Er dette også noe som hører til den o så berømte bekkenløsningen eller er dette noe annet? Har litt bekkenplager ellers med smerter/verking i hofte, korsrygg, sete lår og lyske, men dette her er nytt for meg... Ommøblerte hele rommet til eldstemann i går så det ble en del gåring, løfting (ikke tunge ting da), strekking, bøying, trappegåing osv i går, kan det ha noen sammenheng mon tro? Eller at vi hadde sex? (normal sex altså, hehe...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antar at det er en form for BL, har hatt det sånn i et par uker nå og det forverres når vi har sex:(

Skrevet

Dakar høno! Hehe. Jo det er nok bekkenløsning. Føler du deg hoven nedentil? Som et nedtrykk? Det har jeg, og det trur jeg kommer av at bekkenbunnen er litt tøyd. (enda en av de fine tingene med å vente nr tre,,, hehe)

Blir også litt øm etter sex, men da helst i ryggen, også i bekkenbunn da. Det er forresten symfysebeinet som gjør at man har ondt mellom der! Vært hos bekkenspesialist etter forrige jenta og da sa han at jeg var ujevn i symfysen - typisk for bekkenløsning.

Skrevet

Ja jeg føler meg kjempehoven og litt trykk nedover ja. Er ekkelt rett og slett. Og vondt :-(

Skal be om henvisning til fysio så snart jeg skal til kontroll igjen (neste uke), merker det begynner å bli nødvendig med noe hjelp nå, dette går ikke lenger. Takk for svar jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...