Gå til innhold

nervøs..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

kan stress forårsake sa? 6 uker på vei og er alene mor med en sønn på 2 år. faren til det nye barnet mitt jobber ute, og er borte en mnd av gangen. er mye stress med jobb og sønnen min å diverse andre ting, og har liksom vondt i magen og kjempe nervøøøs for at noe skal gå galt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å tenk positivt:)

Klarer du ikke det synes jeg du bør spørre legen din om du kan få en tidlig ultralyd for å se at den lille har det bra. Etter uke 6 pleier man jo å se hjerteaktivitet.

Hjelper ikke det bør du kanskje be om delvis eller full sykmelding for en liten periode? Det kan være godt å slappet av og tenkt litt.... Har du det bra så har fosteret det bra veit du! Prøv å finne pusterom i hverdagen, du høres sliten ut.... Selv om du har en stressende jobb har du krav på 5 min av og til:) Dessuten skal jo jobben tilpasse arbeidsoppgavene og ta hensyn til at du er gravid etterhvert......

Masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fire barn (9år,6år,2 1/5år og en på 8mnd) tung jobb å en samboer som knapt er hjemmom..(jobber heele tiden) er 6+6 nå,sliten å stressa som fjell,men det har gått bra i de andre sv,så det går vel bra nå også:))

det går helt sikkert bra med deg å,utrolig hvor de klorer seg fast disse små:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...