Gå til innhold

Når legen tar en gu


linemor2

Anbefalte innlegg

Kan legen se om alt er i orden på en gynokologisk undersøkelse?. kan hun se at man fortsatt er gravid?

 

Er fortsatt redd for at jeg mistet da jeg hadde litt mens bløding da den skulle kommet.

 

Testet positivt tre uker etterpå, men man kan vel teste positivt en stund etter sa....?

 

fikk ikke tidlig ul som jeg hadde håpet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

veit ikkje heilt, men legen kan vel kjenne til ei viss grad om størrelsen på livmora tilsvarar veka du er i, men kanskje ikkje så lett veldig tidleg... er nok best med tidleg ultralyd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

En erfaren fastlege kan kjenne sånn ca hvor lang du har kommet ved å kjenne på livmoren, men dette er en veldig dårlig undersøkelse... Så det eneste sikre er UL.. rart at du ikke fikk UL når du har blødd... du kunne i allefall fått blodprøver, stiger HCG er du gravid og har ikke abortert :)

Be legen din om blodprøve...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være helt normalt å ha småblødninger de tre føste mnd! Mange blør litt rundt den tiden de egenlig ventet menstrusjon, noe som pleier være helt ufarglig! Har du hatt noen smerter? Jeg har hørt at dersom man har blødninger sammen med menstrusjonssmerter kan det være tegn på MA eller SA, men dersom man ikke har det vanligvis ikke grunn til bekymring. Jeg vet ikke om man kan konstantere graviditet ved gu. Jeg skjønner at du er bekymret, og dersom jeg var i din situasjon ville jeg bedd om ul! Tror nok du får dette om du ønsker det, jeg fikk det på dagen uten problem.

Lykke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...