Benni-min Skrevet 5. februar 2007 #1 Del Skrevet 5. februar 2007 I morgen tidlig kjører vi sykehuset med Benjamin. Får håpe vi ikke blir sendt hjem igjen siden han hoster litt ennå. Først bærer det til manuellterapeut. Der får vi (håper jeg) vite at han har KISS. Eller så får vi avkrefte det. Så nå blir det stille fra meg et par dager. Vi snakkes folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #2 Del Skrevet 5. februar 2007 Lykke lykke til! Og så er vi spent på oppdateringer når dere kommer hjem! Håper dere får svar på det dere lurer på! Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummiboy 21.07.06 Skrevet 5. februar 2007 #3 Del Skrevet 5. februar 2007 Masse lykke til fra oss!! Vi skal krysse både fingre og tær for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #4 Del Skrevet 5. februar 2007 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #5 Del Skrevet 5. februar 2007 Lykke til...håper du klarer å få en god natts søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammasgojente Skrevet 5. februar 2007 #6 Del Skrevet 5. februar 2007 Hei, har ikke hatt så mye tid til å være her de siste dagene, men ville bare si lykke til Ellers så har jo Emma hatt KISS og om det er noen spm eller noe jeg kan hjelpe med i den forbindelse så er det bare å sende meg en privat melding. Masse klemmer fra meg og Emma og håper du får noen gode nyheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå